پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ پنجشنبه ۱۵ تیر برگزار شد. در این ویدئو حاشیه‌های جالب برگزاری کنکور امروز را مشاهده می‌کنید.
اولین دوره جشنواره کشتی آزاد خردسالان (پهلوانک‌ها) گرامیداشت محمدرضا طالقانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.
مارکا برای شمار روز ال‌کلاسیکو دست به ابتکار جالبی زده و تیتر یک خود را با الهام از شعار معروف هواداران بارسا درست کرده است.
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
بنزما با گلزنی مجدد برای رئال، این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.
فریم جالبی از بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان تلاش گئورگی گولسیانی برای انتقال یک نکته فنی به مهاجم جدید پرسپولیس را نشان می‌دهد.
باشگاه هوادار با تیتری جالب توجه نسبت به درخشش بازیکنانش در ترکیب ملی پوشان جوان کشورمان در دیدار روز چهارشنبه برابر قطر واکنش نشان داد
جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
لیونل اسکالونی که آرژانتین را قهرمان جهان کرد، از نگاه نشریه اوله همه چیز در خود دارد. او مثل منوتی لاغر است و مثل کارلوس بیلاردو دماغی بزرگ دارد. مربی‌ای که آلبی سلسته را متحد کرد.
خانه تیته سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل عدم کسب عنوان قهرمانی جام جهانی قطر توسط یک باند برزیلی مورد سرقت قرار گرفت.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر خاص و جالب خود، درخشش لیونل مسی در جام جهانی را پوشش داده است.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
روزنامه انگلیسی پیش از بازی با فرانسه با عنوان جالبی به استقبال این دیدار رفت.
روزنامه تایمز در صفحات ورزشی امروز خود، جلد جالبی را روی دکه‌ها فرستاده است.
بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال عربستان در دیدار مقابل آرژانتین به وضعیت پایداری دست یافت.
روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به ستایش از عملکرد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پرداخت و تیتر جالبی را برای این مربی ایرانی انتخاب کرد. این روزنامه، فرهاد مجیدی را «پاشا» خواند.
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
منظور انتخاب کننده تیتر کاملا مشخص است و به آسانی می‌توان لحن خشم و ناراحتی را از چنین انتخابی در مجمع فدراسیون فهمید. تیتری خلاقانه و زیرکانه در عین محدودیت برای بیان احساسات تند. تیتر روزنامه گل بسیار جذاب است
تیزر جالب و زیبای مسابقات تک تیراندازی ۲۰۲۲ نظامیان جهان به میزبانی سپاه در استان یزد را مشاهده می‌نمایید.
هشتم تیر کوتاه‌ترین روز زمین از دهه ۱۹۶۰ میلادی تا کنون ثبت شده است. هرچند این تفاوت فقط کسری از ثانیه است؛ اما توجه بسیاری را به دلیل وقوع این رویداد جلب کرده است.
شاخص کل بورس شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۳ هزار و ۳۷۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ