عرصه سیاست داخلی ایران در سالی که گذشت، شاهد ملاقات‌های سیاسی فعالان حزبی، سامان گرفتن خانه احزاب، تشکیل مجمع عمومی احزاب پس از شرایط کرونایی و شکل گیری برخی ائتلاف‌های جدید بود که نمی توان آن را بی ربط انتخابات کشور در سال آینده دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
عملکرد ضعیف زوج خط دفاعی تیم ملی ایران در باشگاه های قطر زنگ خطر را برای تیم ملی و سرمربی آن به صدا درآورده تا نگاه تازه ای به استفاده از جوانترها داشته باشد.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ماسیمو آمبروزینی، ستاره سابق میلان به تمجید از عملکرد ناپولی پرداخت.
«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده». این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
گزارش‌های ۹ماهه و فصل پاییز اکثر شرکت‌های بورسی منتشر شد. نگاهی کلی به عملکرد صنایع مختلف نشان می‌دهد صنایع صادراتی با توجه به موانعی، از جمله اعمال عوارض صادرات توسط دولت، نتوانستند عملکرد آنچنان مطلوبی را به ثبت برسانند. این در حالی است که در صنایع دلاری نیز با توجه به بی‌نصیب ماندن شرکت‌ها از افزایش نرخ دلار به واسطه تثبیت نرخ دلار نیما در کانال ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان، عملکرد کلی در حد انتظار بازار سهام نبوده است
این روزها که زمزمه تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی به گوش می رسد شاید بد نباشد نگاهی به عملکرد این شورا در دوره های گذشته انداخت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.
در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر تصمیم جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا هستند، ارزش دلار آمریکا کاهش یافت و ین در میان گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه بانک ژاپن ممکن است از سیاست کنونی خود دور شود، قوی‌ترین عملکرد ۶ ماهه را ثبت کرد.
سایت فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی نگاهی به عملکرد تیم ملی هندبال ایران در برابر شیلی انداخت.
فوتبال جهان از عملکرد استثنایی سوفیان آمرابات در این جام جهانی، به وجد آمده است. نگاهی به آمار، توضیح می‌دهد که چگونه او، رهبر تیمش در حذف سه غول بزرک اروپایی بوده است.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
در این خبر به عملکرد مهدی طارمی و هری کین در فصل جاری می پردازیم و نگاهی اجمالی به آمار و ارقام آن ها در رده ملی و باشگاهی خواهیم انداخت.
وب‌سایت فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی نگاهی به تیم ملی هندبال مردان ایران و دومین حضور در مسابقات قهرمانی جهان انداخت.
تیم ملی فوتبال ایران طی دو دوره اخیر جام جهانی میزان گل بسیار کمتری نسبت به میانگین کل، دریافت کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران طی دو دوره اخیر جام جهانی میزان گل بسیار کمتری نسبت به میانگین کل، دریافت کرده است.
نگاهی‌ اجمالی‌ به‌ عملکرد صـنعت‌ خودرو کشور در سـال ١٤٠٠ نشـان می‌ دهد که‌ این صـنعت‌ با چالش‌ های‌ بسـیاری‌ روبرو بوده و این موضوع نشـات گرفته‌ از عملکرد وزرای‌ دولت های‌ پیشـین‌ اسـت‌.
نگاهی به عملکرد دوشان ولاهوویچ در شکست دیشب یوونتوس مقابل مونزا نشان می‌دهد که چرا یووه این روزها در بحران قرار دارد.
نگاه مدیریتی به عملکرد شرکت فولاد مبارکه و گزارش تحقیق و تفحص بیانگر نبود ساختار حکمرانی شرکتی علیرغم حضور چند تن از افراد مشهور در کمیته حسابرسی شرکت است.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران تقریباً در هیچ یک از نقاط حریم نگاه درآمد محور ندارد، گفت: شهرداری تهران به حریم شهر تهران به‌ عنوان اراضی ذخیره نگاه می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ