نگاه مدیریتی به عملکرد شرکت فولاد مبارکه و گزارش تحقیق و تفحص بیانگر نبود ساختار حکمرانی شرکتی علیرغم حضور چند تن از افراد مشهور در کمیته حسابرسی شرکت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منطقه از ایالت آیوا در آمریکا با استفاده از هوش مصنوعی کتاب های ممنوعه و حاوی محتوای مستهجن که نباید در مدارس و کتابخانه ها وجود داشته باشند را فهرست می کند.
محققان دانشگاه لیدز یک ربات کوچک توسعه داده اند که می تواند برای ردیابی و درمان نخستین نشانه های سرطان به اعماق ریه سفر کند.
محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی یک وصله بی سیم برای رصد عرق بدن و تشخیص نوعی پروتئین نشانگر التهاب ساخته اند که برای نظارت بر بیماران مبتلا به انسداد ریه و نارسایی قلبی کارآمد است.
ویتنام به شبکه های اجتماعی خارجی اعلام کرده است از هوش مصنوعی برای ردیابی محتوای مخرب استفاده کنند.
با کمک دستگاهی که دردسته سبدهای خرید فروشگاه ها نصب می شود می توان ریتم ضربان قلب کاربر را رصد کرد.
محققان دانشگاه واشنگتن با رصد نوع نوری که اتم ها هنگام تحریک با لیزر منتشر می کنند، ارتعاشات مکانیکی بین دو لایه اتم یا همان تنفس اتم ها را ردیابی کردند.
پژوهشگر ایرانی حسگر ردیابی گاز آمونیاکی ابداع کرده که پتانسیل بالایی برای تولید دستگاه ارزان قیمت تشخیص پزشکی و تعیین کیفیت و ایمنی موادغذایی دارد.
شرکت آمازون به علت نقض قانون عدم جمع‌آوری اطلاعات بیومتریک کاربران و مشتریان خود با یک شکایت جدید در نیویورک مواجه شده است.
گروهی از محققان ایرانی با کمک یک تراشه میکروسیال دولایه روشی برای رصد نشانگرهای زیستی موجود در مایعات بدن انسان یافته اند که به تشخیص زودهنگام سرطان و نظارت بر بیماری کمک می کند.
دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
برای ردیابی لپ تاپ گم شده چند ترفند وجود دارد که ممکن است کمک‌کننده باشند.
گوگل باید ۹.۵ میلیون دلار برای تسویه شکایت دادستانی کل واشنگتن دی سی پرداخت کند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از انجام عملیات ردیابی برای زنده‌گیری سه قلاده گرگ در پارک جنگلی ناژوان اصفهان خبر داد.
محققان وصله الکترونیکی ابداع کرده اند که با کمک لیزر به بافت زیر پوست نفوذ و مولکول های زیستی را ردیابی می کند تا بیماری های خطرناک مانند سرطان را ردیابی کند.
برای سیستم‌های اندروید و اپل برنامه‌های وجود دارند که کاربرد متفاوتی دارند و در واقع برای مطلع شدن از موقعیت نوجوانان و جوانان است که برخی خانواده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. برنامه‌های Google Family Link، iSharing، Life ۳۶۰ در واقع برای موقعیت‌ها طرحی شده‌اند. اما بااین حال از آن‌ها هم میتوانید برای پیدا کردن دستگاه و تلفن گم شده خود استفاده کنید و موقعیت مکانی آن مطلع شوید.
گروهی از محققان ادعای اپل برای ناشناس ماندن شیوه مصرف دیتا در دستگاه های این شرکت را نقض کرده اند زیرا آنها متوجه شدند یک شناسه دیجیتال مخصوص فعالیت در دستگاه را به اپل آی دی مرتبط می کند.
استرالیا یک مدل جدید پلیس سایبری را به طور رسمی راه اندازی کرده تا تلاش ها برای ردیابی سندیکاهای جرائم سایبری را افزایش دهد.
ماهواره ای که در فرایند ساخت آن از گاراژ خانه ای در ردینگ انگلیس آغاز شد به زودی به فضا ارسال می شود تا از انتقال غیرقانونی مهاجران و فعالیت های خلاف قانون دیگر جلوگیری کند.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: یکی از مهم‌ترین روش‌ برای جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق از جمله لوازم خانگی ردیابی تأمین ارز کالاهای قاچاق است.
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد هدست واقعیت مجازی- واقعیت افزوده  اپل قابلیت های جالبی داشته باشد و با اسکن عنبیه چشم برای ورود به سیستم و انجام پرداخت استفاده می کند.
با همت اداره اتوماسیون صنعتی در معاونت خدمات فنی ایران‌خودرو و با همکاری معاونت تولید قطعات و مجموعه ها و معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌ها و معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، سیستم ترنم تولید در موتورسازی سه طراحی، اجرا و راه اندازی شد.
محققان کفشی نوآورانه ابداع کرده اند که با ۲۴۰ حسگر فشار وضعیت بدن و حرکات آن را ردیابی می کند.
اپلیکیشنی توسعه یافته که با کمک هوش مصنوعی می تواند ویروس کرونا را در صدای افراد ردیابی کند.
محققان دانشگاه MIT با کمک ذرات ریز طلا یک تست نوآورانه ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند میزان ایمنی بدنشان در مقابل کووید ۱۹ را به سرعت و با دقت بسنجند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ