امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون آخرین خبر تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان، دامنه نوسان تغییر می‌کند؟، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۲۷ خرداد ، ۳ نماد بانکی مجمع برگزار می‌کنند، عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شد؟، ضعیف ترین پالایشی در یک سال گذشته، جزییات و میزان نقدینگی عرضه اولیه کتوسعه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی در کشور، گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.
بر اساس آخرین آمار ثبت شده در حال حاضر ۱۶۸۱۸ محصول فناورانه توسط شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
قیمت دلار امروز با کاهش نزدیک به ۱۰۰۰ تومانی نسبت به هفته قبل در بازار مبادله ارز و طلا مواجه شد.
او دختر یکی از خان نشین‌ها و ثروتمندان در تربت حیدریه بود که بعد از حضور در دنیای شهرت به عرصه خوانندگی روی آورد و تنها خواننده اپرا در زمان رضاخان بود که در عرصه مدلی نیز فعالیت داشت. بعد از اینکه وارد دنیای مدلینگ شد اولین دختر ایرانی بود که به دنیای مدلینگ پیوسته بود.
امروز آخرین مهلت از مرحله سوم عرضه ربع سکه در بورس است.
طبق اعلام قبلی بانک مرکزی امروز آخرین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا است.
در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا، ۱۴ هزار و ۵۳۵ قطعه تا قیمت ۸.۲ میلیون تومان به متقاضیان فروخته شد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
بورس دیروز رشد چشمگیری شد و شاخص کل افزایشی بود. بورس امروز در آخرین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد نیز دیده می شود.
گوگل یک حالت صرفه‌جویی در باتری را به آخرین نسخه مرورگر وب محبوبش اضافه کرده است و همچنین راهی برای اجرای روان‌تر کارها. انتخاب گزینه «بهینه‌سازی باتری» در هر زمانی که روشن‌اش کنید، می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک کند یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر زمان باتری کمتر از ۲۰ درصد باشد، به‌طور خودکار فعال شود.
فرابورس ایران در آخرین روز مهرماه میزبان عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت سوژمیران بود تا این شرکت کامودیتی‌محور با ثبت متوسط قیمت ۱۵ هزار و ۲۵۳ ریالی هر سهم از امروز به طور رسمی به جمع ناشران فرابورسی بپیوندد.
بورس آخرین روز معاملاتی هفته نیز قرمزپوش شد و شاخص کل کاهشی بود. بورس فردا در آخرین روز مهرماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد در روز شنبه دیده می شود.
امروز مطالبی همچون راهکار فرانسه برای مقابله با گرانی تخم‌مرغ، افزایش قیمت دوباره در یک خودروسازی، آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها چقدر است؟، چرا دلالی دلار رونق گرفته است؟، چگونه با سرمایه خرد در بازار ملک سرمایه گذاری کنیم؟ کدام نماد‌ها در مراحل افزایش سرمایه قرار دارند؟، قیمت طلا چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در سپتامبر ۲۰۲۱، اپل آخرین نسل یعنی نسل نهم از آیپد‌های خود را معرفی کرد. این شرکت قصد دارد در اواخر سال جاری نسل بعدی آیپد‌های خود را به بازار عرضه کند.
شواهد بسیاری نشان می‌دهد این نماینده سابق مجلس از کم و کیف ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها اطلاع نداشته که دولت را به بی‌قانونی تشویق کرده است.
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟
آورده یک توافق خوب و واقعی برای سهامداران به مراتب بیشتر از میزان ضرر احتمالی است که از کاهش قیمت ارز خواهند خورد؛ که از جمله آنها می‌توان به کاهش هزینه‌های تولید، کاهش تورم تولید کننده، از بین رفتن هزینه‌های سنگین مبادلات مالی، تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی و هموار شدن راه واردات کالاهای واسطه‌ای اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ