عملکرد ضعیف زوج خط دفاعی تیم ملی ایران در باشگاه های قطر زنگ خطر را برای تیم ملی و سرمربی آن به صدا درآورده تا نگاه تازه ای به استفاده از جوانترها داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در دو هفته رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال باعث نگرانی کارشناسان و اهالی این رشته شده؛ آنهم در شرایطی که ایران از هشت مسابقه 6 بار شکست خورده است.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
هزاران نفر از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مجاور باریکه غزه در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق قانون جهش تولید مسکن بانک‌ها باید ۲۰‌ درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند، گفت: بانک‌ها در این بخش عملکرد ضعیفی داشتند.
شمشیربازان کشورمان در جام جهانی مجارستان نتایج قابل قبولی را کسب نکردند.
مسابقات قهرمانی کشور پاراتیراندازی مردان در حالی در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد که هیچ رکورد جدیدی به ثبت نرسید و تیراندازان انتظارات را برآورده نکردند.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
کمک داور اول دیدار نساجی و پیکان با عملکرد ضعیف خود باعث کلافگی اعضای دو تیم شده بود.
اسطوره فوتبال عربستان دلیل استارت ضعیف رونالدو را بیان کرد.
ملی پوش شمشیربازی بازی ایران در اولین بازی جدول اصلی مسابقات تونس شکست خورد و حذف شد.
دو ملی‌پوش سابر ایران با شکست زودهنگام، از مسابقات گرند پری تونس کنار رفتند.
محققان دو فرضیه را در این تحقیق آزمایش کردند که آیا سرعت راه رفتن در میانسالی می‌تواند نشانه پیری بیولوژیکی زودرس را منعکس کند یا خیر و اینکه آیا کند راه رفتن در میانسالی می‌تواند با عملکرد ضعیف روانی و عصبی در دوران کودکی مرتبط باشد یا خیر.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دو بازی حساس را در جام جهانی به حریفانمان واگذار کردیم گفت: عملکرد کی‌روش ضعیف بود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران در رده شانزدهم دسته ۶۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ قرار گرفت.
بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال در انجام وظایف خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملکرد سئوال برانگیزی داشته‌اند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی روز دوم رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان را پشت سر گذاشت که تنها با یک فینالیست در جمع مدعیان هشت وزن در جایگاه دوازدهم جدول تیمی قرار گرفته است.
مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن صحبت درباره نیمکت نشین از توافق با باشگاه برای ادامه همکاری نوشته‌است.
قزوین - رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: باید بپذیریم عملکرد ما در مسابقات همبستگی کشورهای اسلایم خوب نبوده و با توجه به شرایط سخت تیم ملی ضعیف عمل کردیم.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام، که هفته پیش دو بار دروازه لیورپول را باز کرده بود در مقابل ولوز عملکردی ضعیف داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ