منابع صهیونیستی فاش کردند، در حالی که نظامیان صهیونیست خواب بودند افراد ناشناس وارد یک پایگاه نظامی النقب شده و ۳ قبضه سلاح را با خود برده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مدعی ربوده شدن یکی از اتباع صهیونیست در اتیوپی شد.
دفتر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز مدعی ربوده شدن یک تبعه صهیونیستی- روسی در عراق شد.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به ادعا‌ها درباره ربوده شدن مغز متفکر عملیات علیه اسرائیلی‌ها در قبرس از ایران واکنش نشان داد.
حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان ۱۹۸۲.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
مقامات مکزیکی روز دوشنبه اعلام کردند که چهار شهروند آمریکایی پس از عبور از مکزیک برای خرید دارو توسط افراد مسلح ناشناس مورد حمله قرار گرفته و ربوده شدند.
منابع عراقی از ربوده شدن ۴ چوپان در استان صلاح الدین به دست داعش و نیز زخمی شدن پنج نظامی این کشور در استان دیالی خبر دادند.
اعضای معتمد موافقت کردند که اسکلت چارلز برن در موزه هانتریان به نمایش گذاشته نخواهد شد، اما همچنان برای تحقیقات پزشکی با حسن نیت در مورد وضعیت آکرومگالی هیپوفیز و غول‌پیکری در دسترس خواهد بود.
افراد مسلح با حمله به یک ایستگاه قطار در شهر واری در ایالت دلتا نیجریه، تعداد زیادی از مسافران را ربودند.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده شد.
علی کریمی درباره شایعه دزدیده شدنش توسط مهران مدیری توضیحاتی داد.
در حملات افراد مسلح در شمال غرب نیجریه ۱۱ نفر کشته و دهها نفر دیگر ربوده شدند.
داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
پروفسور داریوش فرهود، دانشمند ایرانی ۸۵ ساله و معروف به پدر علم ژنتیک ایران، بامداد یکشنبه ۸ آبان از مقابل منزل خود در تهران، توسط افرادی با پوشش «لباس شخصی‌ها» ربوده شد.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
حداقل ۲۰ ماهیگیر یمنی از سوی ائتلاف سعودی ربوده شده و به مکان نامعلومی انتقال داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربوده شدن یک پزشک سرشناس و بازداشت سرایداری که اقدام به سرقت از خانه‌ای در نیاوران کرده بود، خبر داد.
ماجرای ربوده شدن و آزار پسر مبتلا به اوتیسم
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
با گذشت بیش از چهل روز از ماجرای ربوده شدن «سما جهانباز» دختر ۲۳ ساله ماموران پلیس همچنان در حال پیگیری هستند، اما هنوز هیچ سرنخی از او پیدا نکرده‌اند و گوشی همراه این دختر نیز یک ساعت پس از اینکه از او خبری نمی‌شود خاموش و از دسترس خارج می‌شود.
لحظه ربوده شدن یک کودک توسط مردی در فروشگاهی در آفریقای جنوبی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که هوشیاری مادر کودک مانع از ربوده شدن فرزندش توسط کودک ربا شد.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ