یک مرکز حقوق بشری اعلام کرد که در جریان ۸ سال تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن بیش از ۴۸ هزار تن از شهروندان این کشور به شهادت رسیده یا مجروح شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت برای آواربرداری از ۸ سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم، صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.
رئیس‌جمهور ونزوئلا پس از سال‌ها تنش بین این کشور و برزیل، طی یک سفر رسمی وارد پایتخت برزیل شد.
متخصص زنان و زایمان گفت: یائسگی زودرس یک آسیب اجتماعی است که ناشی از تغذیه بد، ناشی از توکسین‌ها و سمومی است که وارد بدن می‌شود. در این میان بافت تخمدان، بافت شکننده و آسیب‌پذیری است که وقتی در معرض سموم قرار می‌گیرد، زودتر از سایر ارگان‌ها آسیب می‌بیند. غافل از اینکه آینده جامعه به این ارگان بستگی دارد و ما داریم همین‌طور تخمدان از دست می‌دهیم.
جو رسانه‌ای معاند اقدام به تحریف موضوع و ایجاد ارتباط دروغین میان اغتشاشات سال گذشته و تخریب‌ کافه‌های اکباتان کرده بود که با اعلام تجاوز غیرقانونی این کافه‌ها به فضای عمومی این موضوع رد شد.
۸ سال انتظار برای دیدار مادر!
بر اساس اعلام منابع خبری، سفیر جدید ایران در امارات «رضا عامری» مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه است.
عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه گفت: آمریکا و عربستان فکر می کردند که جنگ یمن سریع و سرنوشت ساز خواهد بود، اما استقامت مردم یمن باعث شد که سر شیطان بزرگ به سنگ بخورد.
مطالعات نشان می‌دهد که در صورت تداوم روند گرم شدن کره زمین، احتمال پیامد‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: ۸ سال است که مستاجر هستم با اجاره بالا. به صاحب خانه می‌گویم چرا اجاره را بالا می‌برید به هرحال باید صاحب خانه از ما راضی باشد.
۱۴ مرد آزاد شده از چنگال گروهک تروریستی الشباب در اتوبوسی که از فرودگاه امام آن‌ها را به سمت چابهار می‌برد، نشستند. خبرنگار مهر آنها را همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که از سر گذراندند؛ باشد.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار خبرگزاری مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که بر آنها گذشته؛ باشد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت: ما در حوزه اقتصاد مشکل داریم؛ ۸ سال دولتی که چشمش به دست خارجی بود نیامد به فرامین رهبر انقلاب عمل کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و اظهار کرد: شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست.
۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
حکم مصطفی تاج زاده از سوی دادگاه انقلاب صادر و وی به ۸ سال حبس محکوم شده که ۵ سال آن قابل اجرا است‌.
هوشنگ پوربابایی، وکیل مصطفی تاجزاده، از محکومیت مصطفی تاجزاده به هشت سال حبس و اجرای شدن حکم وی خبر داد.
دو عضو شورای نسیم شهر اوایل سال ۱۴۰۱ و بعد از انتشار فیلمی از رشوه گیری آن‌ها در رسانه‌های محلی دستگیر شدند که در نهایت بعد از شش ماه رسیدگی، رأی اولیه آن‌ها صادر شد.
سرمربی رویینگ ایران گفت: بعد از هشت سال در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردیم و ملی پوشان با حریفان مدال آور جهانی در رقابت بودند که اتفاق خوبی محسوب می شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در شهریور ماه اتفاق مهمی رخ می‌دهد و پس از ۸ سال امسال از رکود مسکن خارج می‌شویم.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ