معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در شهریور ماه اتفاق مهمی رخ می‌دهد و پس از ۸ سال امسال از رکود مسکن خارج می‌شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از گذشت ۳۵ سال از پایان جنگ ۸ ساله بین ایران و عراق، هنوز هم ابعادی از آن جنگ در حوزۀ «تابو‌های رسمی» قرار دارد و از این جهت، به‌راحتی نمی‌توان روایتی غیر از روایت‌های مرسوم از برخی جنبه‌های آن در فضای داخل کشور مطرح کرد.
با گذشت ۸ سال از حمله ائتلاف سعودی به فرودگاه بین‌المللی حدیده در یمن، یک فروند بالگرد متعلق به سازمان ملل متحد در این فرودگاه به زمین نشست.
رئیس‌جمهور ونزوئلا پس از سال‌ها تنش بین این کشور و برزیل، طی یک سفر رسمی وارد پایتخت برزیل شد.
جمهوری اسلامی ایران بعد از ۸ سال ، سفیر به امارات اعزام می کند.
سنگ نگاره ساسانی که ۸ سال پیش در فرودگاه لندن کشف و ضبط شده بود پس از سه نمایش در موزه بریتانیا به ایران استرداد می شود.
سنگ نگاره ساسانی که ۸ سال پیش درفرودگاه لندن کشف و ضبط شده بود پس از سه نمایش در موزه بریتانیا به ایران استرداد می شود.
سفیر ایران در کنیا که پیگیر ماجرای آزادی ماهیگیران ایرانی از سومالی بود؛ ماجرای رهایی ۱۴ ایرانی و ۶ پاکستانی را پس از ۸ سال با وجود قطع ارتباط ایران و سومالی شرح داد.
سفیر ایران در کنیا که پیگیر ماجرای آزادی ماهیگیران ایرانی از سومالی بود؛ ماجرای رهایی ۱۴ ایرانی و ۶ پاکستانی را پس از ۸ سال با وجود قطع ارتباط ایران و سومالی شرح داد.
آنجلینا جولی خواستار تعهد طولانی مدت بین المللی برای حمایت از احیای منطقه سنجار و زادگاه ایزدی‌های عراق شد.
صبح امروز بارش برف پس از گذشت حدود هشت سال از آخرین بارش برف شهر کویری زاهدان را سپید پوش کرد.
مرد شماره یک شطرنج جهان با قبول شکست مقابل شطرنج‌باز ۱۸ ساله پس از ۸ سال در دو بازی متوالی شکست خورد.
زاکانی: در خصوص اتفاقات اخیر پیش از آن آشوب‌ها، بحث کره جنوبی و انتقال ارز تا انتهای کار پیش رفته بود و با شروع این اتفاق گفتند پول را به شما نمی‌دهیم و انگلیس و آلمان و فرانسه پشت این ماجرا افتادند و حتی با یک دلقک عکس گرفتند اما الان پس از سه ماه دست از پا درازترند.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار خبرگزاری مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که بر آنها گذشته؛ باشد.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
۱۴ماهیگیر ایرانی که ۸ سال در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امورخارجه آزاد و بامداد یکشنبه (۴ دی ۱۴۰۱) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشور شدند.
۱۴ ماهیگیر ایرانی که در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امور خارجه آزاد شدند و به کشور بازگشتند.
۱۴ ماهیگیر ایرانی که در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امور خارجه آزاد شدند.
۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
ماموریت مدارگرد مریخی هند (MOM)پس از ۸ سال به پایان خود رسیده است. به نظر می رسد ارتباط این کاوشگر با ایستگاه های زمینی قطع شده است.
روزنامه ایران با وعده تجارت ۸ میلیاردی با روسیه تا ۷۰۰ روز دیگر نوشت: تجارت میان ایران و روسیه پس از جهش سال گذشته هم اکنون ۲ میلیارد دلار است.
این ملک دارای ۵۵ واحد تجاری، ۸ واحد اداری و ۱۲ انبار تجاری جمعا به مساحت ۳۹۲۰/۱۱ متر به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد ریال واقع در تقاطع خیابان حیدری و یاران غربی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ