حکم مصطفی تاج زاده از سوی دادگاه انقلاب صادر و وی به ۸ سال حبس محکوم شده که ۵ سال آن قابل اجرا است‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
همسر مصطفی تاجزاده گفت: لحظات پرالتهاب و نگران‌کننده‌ای را دیشب گذراندم، نه فقط به خاطر مصطفی تاجزاده، بلکه برای همه زندانیان و خانواده‌های‌شان مانند همه مردم ایران نگران بودم. دخترم می‌گفت که تمام شب تا صبح را کابوس دیده و نتوانسته بخوابد.
هوشنگ پوربابایی، وکیل مصطفی تاجزاده، از محکومیت مصطفی تاجزاده به هشت سال حبس و اجرای شدن حکم وی خبر داد.
فخرالسادات محتشمی همسر مصطفی تاجزاده درباره آخرین وضعیت سلامتی سیدمصطفی تاجزاده توضیح داد.
همسر مصطفی تاجزاده از ملاقات خانوادگی با همسرش خبر داد.
همسر مصطفی تاج زاده از از دیدار خود با رییس قوه قضاییه در باره وضعیت همسرش که در بازداشت به سر می‌برد خبر داد .
فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده از دیدار خود با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خبر داد.
فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاجزاده، از انتقال او به بیمارستان خبر داد.
تاجزاده در تماس تلفنی با فخرالسادات محتشمی‌پور اعلام کرده به خاطر مشکل قلبی به بیمارستان بقیه‌الله منتقل شده است.
همسر سید مصطفی تاجزاده در دومین نامه خود به محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه نوشت: اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم طی هفته ای که گذشت، مراتب نگرانی شدید خود و خانواده تاجزاده را خدمت شما و عموم‌ هموطنان عزیز اعلام می دارم .
همسر سید مصطفی تاجزاده در دومین نامه خود به محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه نوشت: اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم طی هفته ای که گذشت، مراتب نگرانی شدید خود و خانواده تاجزاده را خدمت شما و عموم‌ هموطنان عزیز اعلام می دارم .
همسر سید مصطفی تاجزاده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: سلامت همسرم به دلیل بیش از یک‌ماه روزه داری در اعتراض به اقدامات غیرقانونی در مخاطره جدی قرار دارد.
فخرالسادات محتشمی پور نوشت: از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی‌ها و بی خبری‌های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطیلات تباین ندارد ناگزیر دست به قلم شدم.
جبهه اصلاحات طی نامه ای به اژه ای رئیس قوه قضائیه خواهان رعایت قانون و حقوق شهروندی مصطفی تاجزاده زندانی سیاسی شد که بیش از یک ماه است در زندان انفرادی نکهداری می شود و در اعتراض اقدام به روزه گرفتن کرده است.
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.
در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است
همسر تاجزاده گفت: من سعی کردم با بازجوها تماس بگیرم که موفق نشدم ولی خودشان تماس گرفتند و‌ من گفتم‌ هرچه سریع تر کپی جواب آزمایسات و‌ سونوگرافی همسرم را به من دهند تا به پزشک مورد اعتمادشان برسانم.
فخرالسادات محتشمی پور: آقای تاجزاده در طول این یک ماه، تنها دو تماس تلفنی با من و مادرشان داشته است؛ و با اینکه آقایان خواستندکه دارو‌های همسرم را برایشان ببرم، ولی من نمیدانم اینک در چه وضعیتی به سر میبرند. آقای تاجزاده در آخرین مکالمه‌ای که با من داشت، گفت که در بند دوالف اوین محبوس است، ولی امروز دیگر نمی‌دانیم که ایشان کجاست؟ از این رو، نسبت به حفظ جان آقای تاجزاده احساس خطر می‌کنم و‌نسبت به حفظ سلامتشان هشدار می‌دهم.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۷۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.
حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.
ثبت رکورد کاهش فروش خودروهای جدید در بریتانیا
۳ شـرط برای بخشیدن مرد اعدامی
جبههٔ اصلاحات ایران با صدور بیانیه ای خواستار آزادی مصطفی تاج زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب شد.
در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ