عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه گفت: آمریکا و عربستان فکر می کردند که جنگ یمن سریع و سرنوشت ساز خواهد بود، اما استقامت مردم یمن باعث شد که سر شیطان بزرگ به سنگ بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
رهبر جنبش انصارالله یمن با نماینده جنبش جهاد اسلامی در صنعا، دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیام تبریک به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی لبنان، این عید را نقطه عطف راهبردی در همه عرصه‌ها و مؤید شکست‌پذیر بودن رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با صدور پیامی، بیست و سومین سالروز عید «مقاومت و آزادسازی» را به ارتش، ملت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن مشارکت رئیس جمهور سوریه در نشست جده و توافق اخیر ایران و عربستان را به مثابه اعلام رسمی شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد: ملت های منطقه باید با ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن همسویی کنند.
انصارالله یمن ضمن تاکید بر حق مقاومت برای واکنش نشان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اقدامات تل آویو را تهدید کننده کل منطقه دانست.
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت خضرعدنان از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
کاربران عرب‌زبان در توئیتر بر لزوم توجه به گزینه مقاومت دربرابر اشغالگران و همچنین نگاه به قدس به عنوان راهنمای مسیر تاکید کردند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
«اختری» گفت: مقاومت با وجود حاج قاسم عمق پیدا کرد و مقاومت فلسطین، یمن و کرانه باختری در برابر اسرائیل و دیگر دشمنان، نمونه‌هایی از مقاومت جهانی سردار سلیمانی است.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن احیای روابط دمشق و جنبش حماس را به نفع فلسطین و موجب تقویت قدرت محور مقاومت برشمرد.
یکی از مقامات یمن در صنعا فاش کرد انگلیس برای شکست دادن مقاومت ملت یمن، ایجاد تفرقه و تجزیه این کشور را دنبال می کند.
شرکت کنندگان در کنفرانس سالیانه علمای یمن بر دفاع از مسائل محوری امت اسلامی و در رأس آن آرمان فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی تأکید کردند.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در یمن جنگ را به سمت جنگ اقتصادی می‌برند تا بتوانند مردم را به ستوه آورند و آنچه می‌تواند باعث غلبه بر مشکلات شود، تقویت روحیه شجاعت، صبر و مقاومت است.
پارلمان یمن تاکید کرد که برگزاری رزمایش ها و نمایش های نظامی بازتاب آمادگی نیروهای مسلح بعد از ۸ سال مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر حمایت از مقاومت فلسطین در صورت لزوم تاکید کرد.
پارلمان یمن ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه، بر حق ملت و مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوز صهیونیست ها تاکید کرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر حق ملت و مقاومت فلسطین در پاسخ به این تجاوز تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ