این خودروساز کره‌ای که به دلیل تولیدات اقتصادی و ارزان قیمت خود شناخته می‌شود به یکی از مبتکران خودرو‌های برقی تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گران‌ترین نسخه ورنا ۲۰۲۳ قیمت ۲۱ هزار دلاری خواهد داشت و از جمله آپشن‌های آن می‌توان سقف مشکی، پدال‌های فلزی اسپرت و… را نام برد.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
خودروساز کره‌ای می‌گوید سانتافه به جدیدترین فن‌آوری‌ها مجهز شده که مهم‌ترین آن، نمایشگر منحنی بزرگی روی داشبورد است. بخش‌هایی از اتاق از جمله پوشش سقف از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و اتاق مدل‌های لوکس‌تر با ترکیبی از چرم و چوب تزیین خواهد شد.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
اکنون جنسیس تصمیم گرفته تا مدل ۲۰۲۴ جی ۹۰ را روانه بازار اروپا کند. این خودرو در دو نسخه اس دبلیو بی و ال دبیلو بی خواهد بود که در واقع مدل‌های با فاصله بین محور‌های استاندارد و طولانی است.
آیانیک ۵ ان لاین با رنگ آبی پرفورمنس با عناصر قرمز رنگ آشنا که از خودروهای بنزینی قرض گرفته شده است، تقریباً شبیه نمونه اولیه آماده تولید به نظر می‌رسد. این خودرو بر روی رینگ‌های ۲۱ اینچی دو رنگ با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۵ ZR۲۱ و کالیپرهای ترمز قرمز با نماد N سوار می‌شود.
خط کشیده قرمز رنگ معروف در محصولات هونگچی در این خودرو هم حضور دارد.کروم‌کاری اعمال شده در این قسمت به جذابیت آن افزوده‌اند.
شرکت بزرگ هیوندای موتور برای ساخت یک مرکز آکادمیک در دانشگاه ملی ویتنام قرارداد همکاری امضا کرد.
اصلی‌ترین تغییر را باید در طراحی جعبه مانند بدنه خودرو دید که طرحی کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی سانتافه دارد. این شکل طراحی به فضای بزرگتر کابین ماشین و در پی آن راحتی بیشتر سرنشین‌ها منجر خواهد شد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
طبق گزارش‌های «تاپ گیر»، ایده مفهومی N Vision ۷۴ را در ابتدا تیم مدیریت ارشد هیوندای مطرح کرده‌اند، که این مساله احتمالا می‌تواند راه رسیدن به نسخه تولیدی را کوتاه‌تر کند.
هیوندای اکستر کراس اووری با قیمتی در حدود 7300 دلار است که در هند عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور می‌تواند گزینه مناسبی برای واردات باشد.
به نظر می‌رسد ویژگی این حرکت چرخ‌ها یکپارچه است و چرخ‌ها به طور همزمان بدون ایجاد فشار می‌چرخند. پس از پارک کردن خودرو، چرخ‌ها به حالت معمول خود برمی‌گردند.
اکنون هیوندای مدل 2024 کنا را پیش روی طرفداران خود قرار داده است که همچنان بدنه حجیم یا به اصطلاح چانکی دارد اما چراغ های اصلی جلو تقریبا تبدیل به یک خط نورانی شده اند. جلوپنجره عملا دیگر وجود ندارد و با یک سطح یکپارچه در این قسمت روبرو هستیم.
اصلی‌ترین تفاوت هیوندای i۲۰ فیس لیفت جدید با نسخه‌های قبلی به رنگ‌های جذاب بدنه و کابین مربوط می‌شود که فعلا این رنگ‌ها به لیمویی و آبی متا متالیک و خاکستری لومن محدود شده‌اند.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
ویژن ۷۴ به جای پیشرانه برقی، از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می‌برد. در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه، یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و همچنین قوای هیدروژنی ۹۵ کیلوواتی قرار گرفته است.
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
هیوندای ژاپن با وجود مرگ رانند‌ه‌اش در مسابقات قهرمانی رالی جهان به میزبانی کرواسی شرکت می‌کند.
دیلایت کشیده و بزرگی نزدیک قسمت کاپوت قرار گرفته است. این خط ال‌ای‌دی امضای جدید محصولات هیوندای است که بعد از آزرا و کونا، در یکی از ارزان‌ترین مدل‌ها هم اجرا شده است.
شرکت های کیا و هیوندای پس از وایرال شدن یک چالش تیک تاکی درباره هک خودروها و آپدیت های امنیتی منتشر کرده اند.
هر چند رندر‌ها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول جدید نیستند، اما چون منتشر کننده رندر فیس لیفت جدید هیوندای الانترا، سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده، رندر‌های مذکور به شدت مورد توجه رسانه‌های مطرح خودرویی قرار گرفته و به قول معروف حسابی سر و صدا به راه انداخته است.
هیوندای، یک غول خودروساز است، اما این کمپانی بزرگ آسیایی اکنون قدم در شهرسازی نهاده و ایده‌ای برای شهر‌های آینده مطرح کرده است.
آوانته خودرویی بود که به عقیده اکثر مالکانش، یک رفیق تمام عیار برای جاده محسوب می‌شود. این خودرو که هنوز هم بازار دست‌دوم گرمی دارد، در دو مدل دستی و اتوماتیک مونتاژ شده است و به دلیل استفاده از سیستم تعلیق مدرن، کیفیت سواری بسیار خوبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ