اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت‌های ویژه‌ای برای خودرو‌های برقی و هیبریدی شارژی دارد. این اپلیکیشن اطلاعاتی کاربردی از قبیل مکان ایستگاه‌های شارژ، نوع پورت و تعداد پورت‌های آزاد و سرعت شارژ را نمایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این فراماده جدید با استفاده از رشته‌ای از ریاضیات به نام توپولوژی توسعه یافته است. این شاخه به بررسی اشکال و چیدمان آن‌ها در فضا می‌پردازد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
شرکت داروسازی نوو نوردیسک (Novo Nordisk) که سازنده این قرص است گفته تا اواخر سال جاری برای کسب مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده اقدام خواهد کرد تا بتواند این دارو را به بازار عرضه کند.
این قابلیت به شما اعلام می‌کند که آیفون بیش از حد به چشم شما نزدیک است و برای ادامه استفاده از دستگاه خود، باید آن را به یک فاصله امن منتقل کنید. همچنین به شما یادآوری می‌کند که نگه داشتن آیفون خود در فاصله بازو برای بینایی شما مفید است.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
در به روزرسانی تازه سیستم‌های عامل اپل، شامل آی‌او‌اس ۱۷ و مک‌اواس سونوما، به طور خودکار هربار «کلید گذر» (Passkey) منحصربه‌فردی را برای کاربران تولید می‌کند که به شناسه‌های اپل آن‌ها مرتبط شده و می‌تواند جایگزین رمز‌های عبور فردی در حساب‌های اینترنتی شود.
قابلیت به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در دسترس آزمایش‌کنندگان نسخه بتای واتس‌اپ قرار گرفته است.
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌هایی را به پست‌های چند اسلایده که در پلتفرم پست می‌کنید، اضافه کنید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این خبر را در کانال اینستاگرامی خود اعلام کرد و این قابلیت جدیدی را در اختیار برخی از کاربران خود در کشور‌های مختلف قرار خواهد داد.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه، براساس راهبرد نبر ناهمتراز و برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
اولین قابلیت جدید، Private Audience Selector نام دارد که به شما اجازه می‌دهد افرادی که می‌توانند استاتوس‌ها را مشاهده کنند، انتخاب کنید. اگرچه در گذشته هم چنین قابلیتی وجود داشت، اما حالا واتس‌اپ شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال این افراد ذخیره می‌شوند و می‌توانید به‌طور پیش‌فرض از آن‌ها برای استاتوس بعدی استفاده کنید.
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپاد‌هایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود؛ بمب‌هایی که با استفاده از جاذبه زمین و بدون صدا و دود عمل می‌کنند و به همین علت غیرقابل ردگیری‌اند و ممکن است تا لحظه اصابت هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشود.
پژوهشگران در یک دستاورد جدید، سلول های سایبورگ نیمه زنده ای ابداع کرده اند که می توانند در محیط هایی زنده بمانند که سلول طبیعی از بین می رود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک خبر داد و گفت: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم فناوری پیدا شود که بتوان با آن مقابله کند.
گوگل روز چهارشنبه در یک رویداد هوش مصنوعی در نیویورک اعلام کرد که نمونه اولیه ابزارهوش مصنوعی جدید این شرکت، می‌تواند داستان کوتاه بنویسد.
نسخه جدید موزیلا فایرفاکس قابلیت ویرایش و امضا کردن فایل‌های PDF را برای کاربران خود فراهم کرده است.
چندین کاربر آیفون 14 و آیفون 14 پرو تا کنون گزارش کرده اند که زمانی که سوار ترن هوایی شهربازی می شوند، تلفن همراه آنها به اشتباه بروز تصادف را تشخیص می دهد.
گوشی‌های جدید سری پیکسل ۷ گوگل از ویژگی به نام «Guided Frame» بهره می‌برند که به افراد نابینا و کم بینا اجازه می‌دهد بدون کمک دیگران عکس سلفی بگیرند.
واتس اپ نسخه آپدیت جدید ۲.۲۲.۲۱.۱۶ را برای اندروید ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد در گروه ها نظرسنجی برگزار کنند.
اطلاع از وضعیت باتری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند اپل است که گوگل اکنون در نسخه بتای عمومی اندروید ۱۳ این قابلیت را ارائه کرده است.
طبق گزارشی جدید ادعا می شود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می کنند. این امر نشان دهنده جهشی قابل توجه نسبت به پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی در سری قبلی آیفون است.
کولر گازی جدید شیائومی 1.5HP میجیا نام دارد، توان ۱.۵ اسب بخار و محدوده دمایی بین -۳۲ تا درجه سانتیگراد را ارائه می‌دهد و قادر است هر اتاقی را در کمتر از یک دقیقه خنک یا گرم کند.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.
از این پس برای استفاده از اپ جدید واتس اپ روی ویندوز نیازی نیست کاربر موبایل خود را به دستگاه مرتبط کند تا پیام ارسال و دریافت کند.
ویژگی جدید یوتیوب برای مشترکین Premium ارائه شده است. این قابلیت امکان بزرگنمایی همه ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت امکاناتی تقریبا مشابه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب فعال می‌کند و در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه کار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ