آمریکا دیشب از حمله پهپادی به پایگاه نظامی این کشور در سوریه خبر داده بود، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) حمله پهپادی ناشناس به پایگاه نظامی این کشور در سوریه را تائید کرد. بر اساس اعلام این مرکز، در این حمله یک پیمانکار آمریکایی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
کاخ سفید روز سه‌شنبه با رد مداخله نظامی روسیه در کودتای اخیر در نیجر اعلام کرد که واشنگتن قصد تخلیه شهروندان خود از کشور نیجر را ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
کاخ سفید چشم‌انداز تورم آمریکا را فاش کرد
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که اوکراین در ضدحملاتش علیه روسیه، بخش قابل توجهی از نیروهای خود را از دست داده است.
کاخ سفید اعلام کرد که تمدید نشدن توافق صادرات غلات از طریق دریای سیاه  به تشدید بحران امنیت غذایی دامن می‌زند.
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
کاخ سفید اعلام کرد دولت آمریکا در حال بررسی امکان ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین است.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تیراندازی مرگبار در آمریکا، خواستار تغییر قوانین نگهداری سلاح در این کشور شد.
جان کربی گفت: هیچ تغییری در رویکرد ثابتی که ما نسبت به ایران داریم ایجاد نشده است.
کاخ سفید اعلام کرد که گروه واگنر در کشورهای آفریقا مرتکب قتل و غارت منابع این کشورها شده است.
کاخ سفید اعلام کرد که گروه واگنر در کشورهای آفریقا مرتکب قتل و غارت منابع این کشورها شده است.
جوبایدن تصمیم دارد ۴۰ میلیارد دلار بودجه برای پشتیبانی از گسترش پهنای باند اینترنت در سراسر آمریکا هزینه کند.
سخنگویان کاخ سفید از پرسش خبرنگاران درباره اتهامات واردشده به رئیس جمهور آمریکا و پسرش مبنی بر مشارکت آنها در اعمال فشار بر یک تاجر چینی و فساد مالی، طفره رفتند.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل درخصوص برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکارهای دیپلماتیک تاکید کرد و گفت که واشنگتن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است. وی تصریح کرد که خروج از برجام بدون داشتن جایگزین برای آن اشتباه بوده است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکار‌های دیپلماتیک تأکید کرد.
یک فعال حقوقی آمریکایی در امور بشردوستانه در توئیتی معنادار با طعنه به سیاست‌های جنگ‌طلبانه کاخ سفید در اوکراین فاش کرد که دولت بایدن به دنبال تکرار سناریوی افغانستان در اوکراین است.
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی! مدیریت داخلی!» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
دومین سفر وزیر خارجه امارات به دمشق و دیدار او با بشار اسد همزمان با خیز ترکیه برای همگرایی با سوریه، به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توسعه روابط دفاعی ایران و روسیه را دنبال می کنیم؛ این موضوع برای ما نگران کننده است.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
یک مقام کاخ سفید مدعی شد که روسیه در تلاش است تا از ایران پهپاد نظامی برای استفاده در جنگ اوکراین خریداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ