کاخ سفید اعلام کرد که گروه واگنر در کشورهای آفریقا مرتکب قتل و غارت منابع این کشورها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاخ سفید چشم‌انداز تورم آمریکا را فاش کرد
کاخ سفید اعلام کرد که گروه واگنر در کشورهای آفریقا مرتکب قتل و غارت منابع این کشورها شده است.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
کاخ سفید و کنگره آمریکا بر سر افزایش سقف بدهی‌های دولت به توافق رسیدند.
کاخ سفید امروز اعلام کرد که این کشور بر دفاع اوکراین از خود متمرکز است و حمله به روسیه را تشویق نمی‌کند.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ما نگران حضور شهروندان آمریکایی در روسیه هستیم و از آنها می‌خواهیم که فوراً این کشور را ترک کنند.
کاخ سفید اعلام کرد که سفر مقامات تایوان به آمریکا نباید عامل تشدید تنش ها در شبه جزیره تایوان شود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: آمریکا در شرایط کنونی برقراری آتش‌بس در اوکراین را غیرقابل قبول می‌داند!
مدیر دفتر مدیریت و بودجه آمریکا اعلام دولت این کشور در تلاش است تا بحران تورم را با سیاست های جدید بودجه ای مهار کند.
کاخ سفید اعلام کرده است که آمریکا و آلمان تا زمانی که لازم باشد سیاست تحریم علیه روسیه را ادامه خواهند داد.
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا به هیچ نتیجه قطعی و اجماعی درباره منشأ همه‌گیری کووید-۱۹ دست نیافته است.
هماهنگ‌ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز بر خلاف اسناد و مدارک موجود ادعا کرد: آمریکا در انفجار «نورد استریم ۲-۱» دخالتی نداشته است!
سخنگوی کاخ سفید هر گونه دست داشتن این کشور در انفجارهای خطوط لوله گازی روسیه را نادرست دانست.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
دومین سفر وزیر خارجه امارات به دمشق و دیدار او با بشار اسد همزمان با خیز ترکیه برای همگرایی با سوریه، به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.
هماهنگ کننده روابط راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: توافق هسته‌ای ایران تمرکز کنونی آمریکا نیست.
هماهنگ‌کننده روابط راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که دیدگاه واشنگتن درخصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هیچ تغییری نکرده است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا قصد کاهش سرعت کمک نظامی به اوکراین را ندارد.
گزارش وبگاه شبکه خبری سی ان‌ان حاکی است یکی از نگرانی‌های مقام‌های دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا احتمال لو رفتن روش‌ها و منابع دستگاه‌های جاسوسی آمریکا است.
شبکه خبری سی ان ان از وجود نگرانی های شدید در کاخ سفید پیرامون اسنادی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عمارت شخصی خود در فلوریدا منتقل کرده است، خبر داد.
کاخ سفید اعلام کرده که رئیس جمهور آمریکا در جریان یورش ماموران پلیس به خانه ترامپ نبوده است.
سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، به تنش های میان پکن و واشنگتن ابعاد تازه ای بخشید.
هماهنگ کننده امنیت ملی در ارتباطات راهبردی آمریکا می گوید این کشور شواهد دی ان ای برای اثبات مرگ سرکرده گروه القاعده ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ