پس از یک ماه بلاتکلیفی «رابرت مالی»، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران، هنوز ابهامات درباره سرنوشت او پا برجا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رتبه‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۷ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا با کسب پیروزی باعث خوشحالی مردم شویم اما نشد.
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
مهدوی جلوه، سرعتی زن تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد که نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست بیاید.
در این جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان سازمان لیگ، ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران حاضر بودند تا با آنالیز بازی‌های حساس که منجر به قهرمانی و یا سقوط تیم‌ها می‌شد، سلامت نتایج را تایید کنند.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
در حالی که اردوی اینتر به خاطر نتایج ضعیف اخیر در سری آ آشفته به نظر می رسد ، خاویر زانتی، حمایت کامل خود را از اینزاگی اعلام کرد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد باید یک جلسه نظارتی درباره سفر گروسی و تعهداتی که برای کشور و همچنین آژانس رقم خورده است، برگزار شود.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
رئیس کمیته تیم های ملی امارات گفت که از نتایج این تیم رضایت ندارد و با رودولفو آروابارنا جلسه ای برگزار خواهد شد.
نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در پنجمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در چهارمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت های همه اعضا تکرار می شد این بود که هنوز نتایج برنامه های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
محمود محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت‌های همه اعضا تکرار می‌شد این بود که هنوز نتایج برنامه‌های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
عربستان رایزنی‌ها لازم با دو کشور مصر و یونان را انجام داده تا اقدام رسمی در این زمینه انجام شود. در همین رابطه رؤسای فدراسیون‌های ۳ کشور باهم دیدار کردند و در این جلسه نتایج مثبتی به دست آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ