رامین رضاییان همچنان جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی ایران را حفظ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را ۳ ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
باشگاه مس سونگون آذربایجان قرارداد دو بازیکن دیگر خود را تمدید کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا را جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
اهواز- استاندار خوزستان در پیامی شهادت مأمور فراجا در درگیری مسلحانه روز گذشته در منطقه کیانپارس اهواز را تسلیت گفت و تاکید کرد که حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: منزلت معلمان با رتبه بندی حفظ نمی شود اما خودمان رتبه بندی را خراب کردیم خودمان هم اصلاحش می کنیم.
جراحان زیبایی امروزی با انجام جراحی برای زنانی مانند مدونا برای مشکلات ظاهری زیبایی شناختی‌شان، در تلاش برای پایبندی به معیار‌های زیبایی شناختی‌ای باشند که قدیسان قرون وسطایی مانند راهبه در صومعه و ویلگفورتیس برای برانداختن آن تلاش می‌کردند.
رشت- رئیس مؤسسه تحقیقات برنج کشور با تاکید بر اینکه حفظ سنت شالیکاری در استان ضرورت دارد، گفت: اشتغال، اقتصاد و معیشت گیلان وابسته به کشاورزی بوده و باید این سنت ماندگار حفظ شود.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار شد.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اشتباهات سهوی حس اکرمی و دستیارانش سبب شکست سپاهان در برهه‌ای بسیار حساس شده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حفظ دین و ایستادن پای دین از تکالیف ما در عصر غیبت است.
علی‌اکبر صفایی‌ گفت:هموطنان صرفاً ازبنادروشناورهای مجاز و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برای سفر دریایی خود استفاده و از انجام مسافرت دراسکله‌ها وبه وسیله شناورهای غیرمجاز خودداری کنند.
بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست.
رئیس جمهور تاکید کرد: حفظ صلح در آسیا به عنوان کانون تغییرات جهانی نه یک انتخاب بلکه ضرورت است.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با همتای آذربایجانی خود تاکید کرد: حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه برای ما مهم است و ایران همواره از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت خواهد کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: وظیفه نظارتی شورای شهر حکم می‌کند که بگوییم حفظ شرکت کنترل کیفیت هوا و نگهداری و غنی سازی فعالیت‌های آن از وظایف ما است.
باشگاه منچستریونایتد قانونی را وضع کرده که طبق آن هیچ کس دستمزد نجومی نسبت به هم تیمی های خود دریافت نکند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
فرمانده کل ارتش گفت: مهترین سرمایه سازمان ها نیروی انسانی است و یکی از وظایف اصلی فرماندهان حفظ درست این سرمایه های انسانی است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رئیس جمهور این کشور تاکید کرد که حفظ آرامش در مرحله کنونی بسیار مهم است و گفتگو با همه گروه های سیاسی باید ادامه داشته باشد.
حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ