رئیس جمهور تاکید کرد: حفظ صلح در آسیا به عنوان کانون تغییرات جهانی نه یک انتخاب بلکه ضرورت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را ۳ ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.
بازداشت مداوم سه آمریکایی دیگر تنها به پیچیدگی چالش دیپلماتیک موجود می افزاید. این وضعیت تحولات وضعیت ناپایدار و متزلزلی را نشان می دهد که نیازمند دیپلماسی زیرکانه و اقدام نظامی عاقلانه از سوی امریکا برای حفظ صلح و ثبات است.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
باشگاه مس سونگون آذربایجان قرارداد دو بازیکن دیگر خود را تمدید کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: به هر کشوری که در راستای منافع، امنیت و حفظ صلح بین‌المللی قدم بردارد، کمک می‌کنیم.
رئیس جزیره تایوان مدعی شد که این جزیره نسبت به حفظ صلح و ثبات در تنگه تایوان متعهد بوده و جنگ «گزینه آنها نیست.»
اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، گفت: «این امر بخش مهمی از ظرفیت راهبردی اروپا به‌منظور دفاع از منافع و ارزش‌های خود و کمک به حفظ صلح در قاره ما است.»
چینی‌ها ممکن است متوجه شوند که در کنار هم گذاشتن مجموعه‌ای از نیرو‌های متضاد، ممکن است سخت‌تر از آن چیزی باشد که به‌نظر می‌رسد و میانجی‌گری صلح ممکن است دشوارتر از حفظ آن باشد. این هفته، گروه‌های متحد ایران در لبنان در پاسخ به حمله پلیس اسرائیل به مسجد‌الاقصی در بیت‌المقدس، حملات هوایی به اسرائیل را آغاز کردند. اسرائیل با حمله به غزه و لبنان به این موشک‌ها پاسخ داده است. هر‌چند شی‌جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین، هیچ کمبودی برای حل اختلافات در نشست آتی خود نخواهد داشت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.
حجت الاسلام شهرستانی اظهار کرد: همه ما اعم از سنی و شیعه باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با روابط عمیق و صفوف متحد، الگویی بایسته از روابط بین اسلامی را شکل دهیم. روابطی داشته باشیم که حریم اسلام در جهان پر فراز و نشیب امروز را حفظ کند و آبروی مسلمین و منشاء امید و صلح باشد.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
رئیس حزب النهضه تونس گفت که حزب او در سال 2013 قدرت را فدای جلوگیری از جنگ داخلی و حفظ قانون اساسی و صلح اجتماعی در این کشور کرد.
رئیس حزب النهضه تونس گفت که حزب او در سال 2013 قدرت را فدای جلوگیری از جنگ داخلی و حفظ قانون اساسی و صلح اجتماعی در این کشور کرد.
ولایتی خاطرنشان کرد: در بین مناطق مختلفی که در همسایگی جمهوری اسالمی ایران هستند منطقه قفقاز حساسیت خاصی دارد و لذا نسبت به این بخش از همسایگی مان حساسیت و مراقبت بیشتری داریم. یکی از عوامل بسیار مهم در برقراری صلح و آرامش میان کشورها که نقش اساسی دارد حفظ مرزهای شناخته شده تاریخی است.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: باید صلح را حفظ کرده و با جنگ مخالفت کنیم.
سازمان‌های آمریکایی در نامه خود تاکید کرده‌اند که برقراری مجدد توافق هسته‌ای با ایران یک پیروزی مهم برای صلح، دیپلماسی و ثبات در خاورمیانه خواهد بود.
کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که برای حفظ صلح جامعه و دفع شر از مردم این کشور، تصمیمات میدانی خواهد گرفت.
جایشانکار ادامه داد: هند به طور مداوم موضع خود را حفظ کرده است که اگر چین صلح را در مناطق مرزی برهم بزند، بر روابط دوجانبه ما با آن‌ها تأثیر خواهد گذاشت.
وزارت خارجه تایوان امروز شنبه از ایالات متحده به دلیل آنچه انجام اقدامات مشخص برای حفظ امنیت و صلح در تنگه تایوان و منطقه توصیف شد، قدردانی صمیمانه کرد.
امیرعبداللهیان: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.
وزیر امور خارجه گفت: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ