علی‌اکبر صفایی‌ گفت:هموطنان صرفاً ازبنادروشناورهای مجاز و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برای سفر دریایی خود استفاده و از انجام مسافرت دراسکله‌ها وبه وسیله شناورهای غیرمجاز خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارلمان عربی در جهت حفظ جان مردم سودان و بازگشت امنیت به این کشور، خواستار پایان فوری و همیشگی جنگ در این کشور بحران‌زده شد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد که برای مصاف با نفت مسجد سلیمان به این شهر سفر نخواهد کرد.
پلیس برزیل برای حفظ جان داور بازی بوتافوگو و سرژیپ از دست بازیکنان خشمگینی که به زمین هجوم برده بودند مجبور به مداخله شد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: توجه به ایمنی در محیط کار موجب حفظ جان و سلامت کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه هر سازمان خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران، گفت: انصافا سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران، گفت: انصافا سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به واسطه ماه رمضان سفرهای نوروزی ممکن است زودتر برگزار شود و برای حفظ امنیت و جان مردم باید برنامه‌ها را زودتر آغاز کرد.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
در متن قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان آمده است: از امت ایران اسلامی می‌خواهیم در مقابل دست آتش‌افروز و جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می‌دارد ید واحده بوده و وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند.
سرلشکر باقری گفت: اغتشاشگران و فریب‌خوردگان نیز که بی‌شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه خواسته شده به لحاظ حفظ هرچه بیشتر امنیت و جان مردم با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، تدابیر بیشتر درخصوص مسائل امنیتی و کنترل اوضاع در نظر بگیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده یکی از شهدای اغتشاشات اخیر، گفت: مدیون کسانی هستیم که با غیرت دینی و برای حفظ ناموس مردم جان خود را فدا می‌کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده یکی از شهدای اغتشاشات اخیر، گفت: مدیون کسانی هستیم که با غیرت دینی و برای حفظ ناموس و امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد
حسینعلی شهریاری گفت: توصیه‌ام به هموطنانم در کل کشور و شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند عده‌ای از احساسات پاک مردم استان ما سوءاستفاده کنند و جان هموطنان ما را به خطر بیندازند.
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر زاهدان در آرامش است، گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند. اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.
رهبر جریان صدر عراق ضمن خوشامدگویی به همه زائران اربعین، گفت که مردم این کشور باید در حفظ جان زائران بکوشند و از درگیری پرهیز کنند.
نخست وزیر عراق از دعوت مقتدی صدر برای توقف خشونت ها استقبال کرد و مسئولیت پذیری تمام طرف ها برای حفظ جان مردم عراق را خواستار شد.
رهبر انقلاب در همه سال‌های پس از دفاع مقدس همچون دفاع مقدس تاکنون با چنین روحیه‌ای، این کشور و مردم انقلابی ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و اطمینان خاطر ایشان همواره آرامش‌بخش قلب همه مردم به ویژه نیروهای انقلابی بود که برای حفظ این مرز و بوم در مقابل مخاطرات خارجی جان خود را سپر بلای این مملکت قهرمان پرور نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ