تراکتور در دیداری خارج از خانه و حساس موفق شد پرسپولیس را با گل محمد عباس‌زاده شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم گهرزمین سیرجان به اولین پیروزی خود در حیاتی‌ترین بازی ممکن چنگ زد .
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
برای اینکه استقلال همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی باقی بماند، چاره ای جز پیروزی در بازی امروز برابر صنعت نفت ندارد.
یک رسانه مصری مدعی شد که کریستیانو رونالدو شایعات درخصوص بازگشتش به رئال مادرید را تکذیب کرده است.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد سه مصدوم بزرگ بارسلونا به تمرین این تیم بازگشتند و این خبر در آستانه دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید برای بارسا بسیار خوشحال‌کننده است.
شکست عجیب تیم مدعی استقلال خوزستان در خانه تیم قعرنشین چوکای تالش بار دیگر خاطره قلعه عقابها را زنده کرد. حالا سایپا هم شانس تازه‌ای برای صعود به لیگ برتر دارد
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از سه مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم فوتبال ایران است، با پیروزی برابر مس کرمان موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر نتایج دو رقیبش باشد.
اللهیار صیادمنش سرانجام اولین گل این فصل خود را برای هال سیتی به زیبایی به ثمر رساند.
یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دو لژیونر روسی که در ایتالیا و فرانسه بازی می کنند را به خاطر سطح تیم ملی ایران دعوت کرده است.
یک رسانه یونانی مدعی شد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا به دنبال بازگشت به سوپرلیگ یونان است.
برخی مدعی شدند که اگر ساپینتو در ادامه لیگ نتواند نتایج مطلوبی را به دست آورد، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و به جای او فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
پرایس مدعی شد: مطمئناً این ایرانی‌ها بودند که فرصت بازگشت سریع به پایبندی متقابل به برجام را از دست دادند. آن‌ها در ماه سپتامبر این فرصت را از بین بردند.
لورا هول‌گیت سفیر ایالات متحده نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین مدعی شد: در سپتامبر گذشته ایران امید جمعی درباره بازگشت قریب‌الوقوع به برجام را با طرح خواسته‌هایی که می‌دانست غیر ممکن است از بین برد.
مهاجم باتجربه سایپا مدعی است تیمش قادر خواهد بود با هماهنگی بیشتر در ادامه فصل به نتایج مناسبی در مسیر صعود دست یابد.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرد که فعلا قصد بازگشت به عرصه مربیگری را ندارد.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است کریم بنزما 7 تا 10 روز دیگر به میادین برمی‌گردد و در نتیجه احتمالا می‌تواند در دربی مادرید مقابل اتلتیکو به میدان برود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش مدعی شد: «ایران در سال 2031 که توافق به پایان می‌رسد قادر به دستیابی به سلاح هسته‌ای خواهد بود».
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور شده و به‌نظر قصدی هم برای بازگشت ندارد، شرایط فوتبال ایران را راضی‌کننده نمی‌بیند‌.
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور است و گویا فعلا هم قصد بازگشت ندارد. او شرایط فوتبال را راضی کننده و دلچسب نمی بیند‌.
مدیرعامل اسبق استقلال مدعی شده که استراماچونی قصد داشته به ایران بازگردد اما برخی دستورات مانع از بازگشت سرمربی ایتالیایی شده است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بازگشت مهدی قایدی به این تیم گفت: از ابتدا هم تصمیم به جدایی این بازیکن و کوچ به لیگ امارات اشتباه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ