یکی از بزرگترین شرکت‌های اسلحه‌سازی آلمان اعلام کرد تولید رایگاه گلوله برای ارتش اوکراین را متوقف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز منطقه دونتسک را با گلوله‌های خوشه‌ای بمباران کردند.
افسر بازنشسته ارتش آمریکا می‌گوید افسران و نظامیان اوکراین به علت نداشتن آموزش کافی، قادر به بهره‌مندی از توانایی و قدرت بمب‌های خوشه‌ای نیستند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی استونی اعلام کرد که اوکراین توان نفوذ به خطوط دفاعی روسیه را در ضد حملات اخیر خود نداشته است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ضد حملات ارتش اوکراین، این کشور متحمل خسارات انسانی و تجهیزاتی فراوان شد.
یک مقام ارتش اوکراین اعلام کرد این کشور هنوز بر بخش‌هایی از شهر باخموت مسلط است.
ارتش اوکراین اعلام کرد که این کشور طی شبانه روز گذشته هدف ۳۱ حمله مختلف روسیه قرار گرفته است.
مقامات جمهوری دونتسک اعلام کردند که نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بار خاک این جمهوری را بمباران کردند.
مقامات محلی منطقه دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته مناطق مسکونی این منطقه را موشک‌باران کردند.
سفیر اوکراین در لندن اعلام کرد: اگر کی‌یف آمار تلفات پس از درگیری مسلحانه با روسیه را فاش کند، این عدد وحشتناک خواهد بود.
ارتش اوکراین در پیامی در فیسبوک نوشت: دشمن حمله به باخموت را متوقف نکرده است. اما مدافعان اوکراینی شجاعانه شهر را حفظ کرده‌اند.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه غرب در اوکراین، رئیس شورای اروپا اعلام کرد کشورهای اروپایی تصمیم دارند در سال آینده یک میلیون گلوله توپخانه را تحویل ارتش اوکراین دهند.
مقامات محلی استان دونتسک در شرق ا وکراین اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر شامگاه جمعه این شهر را گلوله‌باران کردند.
ستادکل ارتش اوکراین ادعا کرد که نیروهای اوکراینی ۸۱ حمله روسیه را در ۵ جهت دفع و خنثی کردند!
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که این کشور خود را برای تشدید تنش های احتمالی در سالگرد عملیات نظامی روسیه آماده می کند.
مقامات منطقه دونتسک که به تازگی به روسیه الحاق شده است اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته، نیروهای ارتش اوکراین، 46 بار شهرهای مختلف این منطقه را بمباران کردند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی افشا کرد که ارتش آمریکا از زرادخانه‌ اسرائیل در اراضی اشغالی، صدها هزار گلوله توپخانه به اوکراین ارسال می‌کند.
پایانه نفتی خرسون اوکراین یک روز پس از گلوله باران توسط نیرو‌های ارتش روسیه که از رودخانه دنیپرو شلیک کردند، همچنان در حال سوختن است. خرسون، بندر حیاتی دریای سیاه و دروازه‌ای به کریمه، اولین شهر بزرگی بود که پس از شروع حمله در ۲۴ فوریه به دست نیرو‌های روسیه افتاد. این شهر با عقب نشینی نیرو‌های روسیه آزاد شد و در حال حاضر روس‌ها در نزدیک رودخانه دنیپرو، مستقر هستند.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
این ادعاها درحالی بیان می‌شود که پیشتر مقامات آمریکایی ادعا کردند که ارتش روسیه در مرداد ماه پهپادهای ساخت ایران را برای استفاده در میدان نبرد در اوکراین تحویل گرفته است.
ستادکل ارتش اوکراین امروز مدعی شد که ارتش روسیه حمله شدیدی در ۳ جهت در منطقه دونتسک را آغاز کرده‌ است.
نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر مناطق اطراف نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا» را گلوله باران کردند؛ اقدامی که به وقوع انفجارهائی در نزدیک آن منتهی شده است.
نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر مناطق اطراف نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا» را گلوله باران کردند؛ اقدامی که به وقوع انفجارهائی در نزدیک آن منتهی شده است.
رسانه ها از گلوله باران دوباره نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» توسط ارتش اوکراین خبر می دهند.
نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب شرقی شهر انرهودار که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا محسوب می‌شود، تحت تسلط ارتش روسیه قرار دارد. نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل هم که فعال نیست، در اختیار روس‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ