معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش بنیان ریاست جمهوری گفت: کمتر از ۵ سال آینده شرکت‌های دانش بنیان مشتریان بزرگ بانک‌ها هستند و آنها تصمیم می‌گیرند کجا سرمایه گذاری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استانداردهای محیط زیستی برای واردات دو هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال به ترتیب یورو ۶، EEV، یورو ۵ به همراه فیلتر جاذب ذرات (نصب OEM) اعلام شد.
تصویری جالب و کمتر دیده شده از یک بستنی فروش در ایستگاه ۵ توچال در تابستان سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌کنید. عکس را میشل ستبون فرانسوی به ثبت رسانده است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودروهای کارکرده کمتر از ۵ سال، ارزبری کمتری دارد و قیمت آن هم برای مردم مناسب است.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در صورت تایید نهایی لایحه «واردات خودرو» توسط شورای نگهبان، خودروهای خارجی با عمر کمتر از پنج سال می‌توانند مجوز واردات دریافت کنند.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت ۵ سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران با تمام توان در تحقق اقتصاد دانش بنیان برنامه ریزی و اقدام می‌کند، گفت: در کمتر از ۱۰ سال بزرگترین صادرکننده محصولات پایین دست پتروشیمی خواهیم بود.
محافظت از استحکام و سلامت عضله‌های بدن، یکی از اصول کلیدی برای داشتن زندگی سالم و فعال است. با این‌حال، توده‌های عضلانی بدن پس از ۵۰ سالگی بین ۱ تا ۲ درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آن‌ها نیز سالانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل هم استفاده منظم از مواد غذایی خاصی که نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی دارند، بسیار مهم است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با توجه به مزایای واردات خودروهای با عمر کمتر از ۵ سال، مصوبه مجلس در مورد واردات این نوع خودروها در هیئت دولت پیگیری شود.
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارت صمت مجوز واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال را دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به وزارت صمت مجوز واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال را دادند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه ۱۴۰۲ با واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.
شاهسونی گفت: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹، روز‌های دارای هوای پاک در کشور ۵ درصد کاهش یافته است؛ به طوری که در سال ۹۹ در ۲۱ درصد از روز‌های سال، شاخص کیفیت هوا در محدوده هوای پاک قرار داشته است.
رتبه جهانی ویتنام در زمینه رشد اقتصادی ۲۱ است. همچنین این کشور در ۲۵ سال گذشته میانگین تورم ۶درصدی را تجربه کرده است. البته در سال‌های بحران مالی جهانی، در مقاطعی این نرخ به حدود ۲۳درصد هم می‌رسید؛ در مقابل این کشور در برخی از سال‌ها تورم منفی ۲درصد را نیز تجربه کرده است. بررسی آمار تورم در سال‌های اخیر بیانگر این است که در ۵ سال گذشته تورم این کشور به ثبات رسیده و به‌طور نسبی همواره کمتر از ۵درصد بوده است.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در پرونده شهید عجمیان در مجموع برای ۱۶ نفر قرار جلب به دادرسی صادر شد گفت: احکام اولیه پرونده روز گذشته صادر شد. بر اساس احکام صادره ۵ نفر از متهمان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند و ۱۱ متهم دیگر از جمله سه جوان کمتر از ۱۸ سال به حبس‌های طویل المدت محکوم شدند. احکام صادره غیرقطعی است.
مدیر توسعه خطوط آبرسانی شرکت تأمین و تصفیه آبفای تهران گفت: مصرف آب تهران ۳۹ هزار و پانصد لیتر بر ثانیه است، در حالی که ورودی آب به شهر تهران ۳۴ هزار و پانصد لیتر می‌باشد که حدود ۵ هزار لیتر بر ثانیه کاهش میزان ذخایر آبی داریم که کمتر از تولید، مصرف داریم.
علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، ۱۰۰ میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد ۴ متر باشد، به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با ۵ سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ ۵۰۰ شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ ۱۰۱ شهر در "وضعیتِ قرمزِ تامینِ آب" هستند!
آیا بالای ۵۰ سال سن دارید و پنج ساعت یا کمتر در شبانه روز می‌خوابید؟ نتیجه مطالعه‌ای که در هفته جاری منتشر شده هشدار می‌دهد که این موضوع می‌تواند برای سلامت شما در بلند مدت مشکل ایجاد کند.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دو سال گذشته هم کرونا عامل اصلی عدم تحصیل دانش آموزان بود.
طبق گزارش بانک مرکزی، در یک سال اول دولت سیزدهم رشد پایه پولی حدود ۱۲ واحد درصد و رشد نقدینگی حدود ۵ واحد درصد از آنچه در پایان دولت قبل رقم خورده بود، کمتر شده است.
این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. شش اجراگر وارد خانه ای می‌شوند که سال ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ