رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش از ترس نفوذ نیروهای «رضوان» حزب‌الله به شهرک‌های شمالی و انجام عملیات نظامی در اراضی اشغالی رزمایش «مشت خردکننده» را از امروز برای سه هفته آتی برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی 2023 زنان بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه در اوکلند با دیدار نیوزلند-نروژ رسما آغاز شد.
نخستین مرحله دوازدهمین دوره مسابقه ملی نانو به عنوان بزرگترین رقابت علمی با موضوع فناوری نانو در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از اول تا ۳ تیرماه جاری برگزار می‌شود.
ناتو از امروز بزرگترین رزمایش هوایی تاریخ خود را در آلمان با مشارکت ۲۵ کشور آغاز می‌کند.
کره شمالی اعلام کرد رزمایش کنونی آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای این کشور، رزمایش جنگی خطرناک علیه یک قدرت اتمی است.
شعبه بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، به صورت رسمی گشایش یافت.
شعبه بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، به صورت رسمی گشایش یافت.
دو خودروساز بزرگ کشور از صبح دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را آغاز می‌کنند و قرار است تا پایان هفته بالغ بر ۵۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شود که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
موشک غول پیکر جدید اسپیس ایکس دقایقی پس از حرکت در اولین پرواز آزمایشی خود منفجر شد و در خلیج مکزیک سقوط کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آغاز بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شناور مردمی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خبر داد.
امروز سه‌شنبه رزمایش بزرگ نظامی مشترک میان آمریکا و فیلیپین در منطقه دریای چین جنوبی آغاز شد.
اوکراین کار بازسازی مکان‌های تخریب شده در اثر حملات روسیه از جمله پل ها، جاده‌ها و ساختمان‌های دولتی را آغاز کرده است. این تنها آغاز چیزی است که کی‌یف آن را بزرگترین تلاش بازسازی پس از جنگ جهانی دوم و شاید گران‌ترین در تاریخ با هزینه تخمینی ۵۰۰ میلیارد دلار توصیف کرده است.
شرکت آپولو، زیرمجموعه بایدو که در زمینه تولید خودروهای خودران فعالیت می‌کند از آغاز آزمایش خودروهای خودران در شانگهای بزرگترین شهر چین خبر داده است.
مردم بزرگترین سرمایه کشورند، و ایران سرشار از ظرفیت‌های معنوی و مادی برای برخورداری از وضعیت بهتر است، از آغاز سال نو با گام‌هایی نو نشان دهیم که راه آینده می‌تواند باز شود و باز باشد.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آبفای تربت حیدریه از آغاز بزرگترین طرح آبرسانی استان خراسان رضوی برای تأمین آب شرب طی امسال در این شهرستان خبر داد.
طبق آمار‌های ارائه شده از سوی منابع روسی، آمار رسمی کشته شدگان ارتش اکنون ۸۹ نفر است که نسبت به آمار قبلی ۶۳ کشته، بالاترین تلفات جانی است که مسکو از زمان آغاز جنگ تجربه کرده است.
مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی از بهمن ماه آغاز خواهد شد.
مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی از بهمن ماه سالجاری آغاز خواهد شد.
مشهد ـ عملیات اجرایی ساخت بزرگترین نیروگاه «بیوگازسوز»  کشور در سایت شماره ۲ مدیریت پسماند شهرداری مشهد واقع در جاده میامی آغاز شد.
در گردن این ساعت شنی، آغاز یک ستاره جدید پنهان است. ابر‌های غبار و گاز در این منطقه فقط در نور فروسرخ قابل مشاهده هستند. طول موج‌های فروسرخ، همان طول موج‌هایی هستند که تلسکوپ فضایی جیمز وب در آن‌ها تخصص دارد.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید.
پس از ۱۴ سال از آغاز ساخت پایانه زیرزمینی اکباتان این پروژه به منظور افزایش مسافرگیری افتتاح شد.
این نیروگاه که در کرانه روخانه «دنیپر» در جنوب غربی شهر زاپروژیا واقع شده، برای نیرو‌های اوکراین و روسیه از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار بوده و کنترل آن از آغاز جنگ تا کنون مورد مناقشه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ