قهرمان وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان گفت که در مسیر قهرمانی؛ زندگی حرفه‌ای دارد و می‌داند جایگاهش به یک مو بند است و یک اشتباه می‌تواند آن را متزلزل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی از برنامه خاص برای برتری ژنرال هشت ستاره ایرانی مقابل تیلور آمریکایی خبرداد.
بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو که حسن یزدانی مقابل تیلور شکست خورد، اشتباه داوری در عین حال که منجر به تغییر قانون شد، در کلاس‌های داوری نیز توضیح داده می‌شود.
حریف روسی حسن یزدانی از طعم تلخ سه شکست برابر این ستاره کشتی ایران گفته و می گوید که در فکر انتقام است.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک علیرغم آنکه جزو نفرات اعزامی به قزاقستان نیست، اما با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ضمن انتقام از دیوید تیلور آمریکایی سهمیه بازی‌های المپیک را از آن خود کند.
نماینده ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با شکست تیم پادوبنی روسیه عنوان قهزمانی این مسابقات را بدست آوردند.
پیش از این نیز رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست رقبای خود به مدال طلای این رقابت ها رسید و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست ۳ بر ۳ مقابل جیسون نولف از آمریکا به مدال نقره رسید.
یزدانی بعد از شکست در فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.
آمادگی ویژه حسن یزدانی برای تلافی شکست از تیلور
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی وضعیت خوبی دارند، اما حسن یزدانی از همه آماده‌تر است.
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران و جهان در رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی به میدان می‌رود.
علیرضا کریمی پس از شکست برابر حسن یزدانی به قضاوت داور اعتراض کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها به لحاظ تاکتیک و برنامه از ما بهتر عمل کردند، گفت: تیلور در همه این سال‌ها با یک روش مبارزه می‌کرد، اما بعد از شکست پارسال مقابل یزدانی، تغییر تاکتیک داد و به پیروزی رسید.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
حسن یزدانی بعد از شکست مقابل دیوید تیلور به مدال نقره رسید
حسن یزدانی در حساس‌ترین مبارزه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، برابر دیوید تیلور آمریکایی شکست خورد.
ملی‌پوش عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره رسید. یزدانی این مبارزه را در شرایطی باخت که در المپیک حریف آمریکایی را برده بود.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ