پیش از این نیز رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست رقبای خود به مدال طلای این رقابت ها رسید و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست ۳ بر ۳ مقابل جیسون نولف از آمریکا به مدال نقره رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، با ترکیبی از نفرات مطرح خود عازم چین خواهد شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
دو چهره شاخص کشتی ایران از بین ۴ نفر برتر رنکینگ پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ خارج شدند.
دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت‌های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم می‌تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم.
در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، تقریبا هیچ کدام از چهره های نامدار اسیر شگفتی نشدند.
حدودا ۶ ماه گذشته از مصاحبه جنجالی پدر حسن یزدانی و تیره شدن روابط مرد هشت مداله با قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی؛ درحالیکه به نظر رابطه رئیس فدراسیون و ستاره تیم ملی حالا مثل قبل شده، حاشیه جدیدی پیرامون علیرضا دبیر و حسن یزدانی شکل گرفته است.
تصویری دونفره از حسن یزدانی به همراه مادرش منتشر شده است.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب کرواسی برگزار شد و شش آزادکار ایران رقبای خود را شناختند.
رنکینگ برترین آزادکاران جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام شد.
تیم کشتی آزاد بانک شهر در روز رونمایی از حسن یزدانی در ترکیب خود موفق به شکست حریف خود شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب نفرات زیر ۲۳ سال خود عازم رقابت‌های جام جهانی آمریکا می شود.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای دیدار‌های خود با قهرمانان کشتی و شنیدن و حل و فصل مشکلات آن‌ها، این بار با حسن یزدانی جلسه‌ای ۹۰ دقیقه برگزار کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتیکه آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.
پس از صحبت‌های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم‌ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد، اما مذاکرات تیم‌ها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و دلیل عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل مالی بوده است.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی، یزدانی و گرایی سقوط کردند تا قاسمپور و عموزاد تنها صدرنشین‌های کشتی ایران باشند
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
ملی‌پوش عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره رسید. یزدانی این مبارزه را در شرایطی باخت که در المپیک حریف آمریکایی را برده بود.
ساعت فینال امشب حسن یزدانی و تیلور آمریکایی
حسن یزدانی و دیوید تیلور با نمایشی بی‌نظیر و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ راه یافتند.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می‌شود.
رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.
صعود حسن یزدانی و کامران قاسمپور به فینال جام قزاق‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ