علیرضا کریمی پس از شکست برابر حسن یزدانی به قضاوت داور اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افشین پیروانی می‌گوید حضور کریم باقری به سود پرسپولیس خواهد بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه، استقلال سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند گفت: با فرصت طلایی که در فصل نقل و انتقالات از دست رفت سرپرست باشگاه و معاونانش به استقلال خیانت کردند.
حجت کریمی با حضور در ساختمان استقلال، از کارمندان باشگاه خداحافظی کرد.
هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان خوبی به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند و خوشحالم که رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
رضا درویش می‌گوید استعفای حجت کریمی به دلیلی غیر از بیرانوند بوده است.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به عیادت رضا میرزایی رفت. بازیکنی که به تازگی رباط صلیبی خود را عمل کرده است.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد درگیری سفت و سختی میان روزبه چشمی و مهدی ترابی دو ملی پوش استقلال و پرسپولیس بودیم.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد سه ملی پوش ایران با شکست برابر حریفان خود شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، غیبت کریم بنزما در جام جهانی را تصمیم خود این بازیکن توصیف کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از انتشار حکم دیدار پرسپولیس و سپاهان در رای خود تجدید نظر کرد.
سیگال که همواره تحسین‌کننده پوتین بوده بار‌ها به روسیه رفته و از الحاق کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴ به عنوان حرکتی معقول دفاع کرده است.
علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران از دبی خارج شد و ظاهرا به کانادا رفته است.
کریم بنزما که قرار بود امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شود، بازهم در سالن بدنسازی و به صورت انفرادی کار کرد تا احتمال غیبتش در بازی برابر کادیز قوت بگیرد.
کریم بنزما که روز گذشته در تمرین رئال مصدوم شده بود، امروز با نظر پزشکان برابر سویا به میدان نخواهد رفت.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
علیرضا کریمی در غیاب ملی پوشان تیم تاکستان، ستاره تیمش در جریان دور رفت لیگ کشتی بود.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ