نماینده ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با شکست تیم پادوبنی روسیه عنوان قهزمانی این مسابقات را بدست آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا وردربرمن را 4-0 در هم کوبید تا شروعی رویایی در فصل جدید داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل جدید که برخلاف میل سازمان لیگ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد، پشت سر گذاشت.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع طوفان در مناطق شرقی این کشور، دست‌کم ۲ نفر جان باختند.
بنابر اعلام مرکز اورژانس استان تهران، در اثر طوفان و صاعقه شب گذشته در استان تهران، یک نفر فوت شد.
اصفهان – سپاهان در حالی در آستانه ۹ سالگی از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر پا به لیگ ۲۳ ام می‌گذارد که با عملکرد طوفانی در فصل نقل و انتقالات برای همه رقبا خط و نشان جدی کشیده است.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
هزاران نفر از ساکنان شهر پکن به دلیل نگرانی از پیامدهای طوفان شدید مجبور به تخلیه منازل خود شدند.
شورای ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای فیلیپین از افزایش شمار قربانیان طوفان اخیر در این کشور خبر داد.
محبی گفت: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۲۸۶ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۷۵ نفر اکنون بستری هستند.
روند تحولات در مرز لبنان با فلسطین اشغالی به گونه‌ای پیش می رود که هر لحظه کوچکترین جرقه می‌تواند اوضاع را به سمت یک جنگ تمام عیار سوق دهد؛ موضوعی که تل آویو به شدت از آن گریزان است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی موج جدید وقوع طوفان گردوخاک از شب گذشته تاکنون ۷۶۹ نفر در منطقه سیستان راهی مراکز درمانی شده‌اند.
یکی از محلی‌ها با عصبانیت و اندکی چاشنی درماندگی می‌گوید: «اینجا هیچ‌کس زندگی نمی‌کند که ما زندگی می‌کنیم. مسئولین در به در شوند. بهشان می‌گوییم آب‌مان، غذایمان اگر باشد پر از ریگ است. حتی حاضر نیستند یک ساعت بیایند و در منطقه حاضر شوند. نه شورای شهری هست نه مسئولی هیچ‌کس نیست. بمانیم چه کنیم؟ اگر کسی برایمان کاری کند می‌مانیم، اگر نه می‌رویم. اینجا زندگی نمی‌کنیم. اینجا مرده. زندگی نیست.»
به گفته گروه متئوست، این اطلاعات به پیش‌بینی آب و هوا و مقابله با مشکلات شدید آب و هوایی مانند طوفان کمک می‌کنند. «فیل ایوانز»(Phil Evans)، مدیرکل «آژانس ماهواره بررسی آب و هوای اروپا»(EUMETSAT) گفت: این عکس قابل توجه به ما اطمینان زیادی می‌دهد تا انتظار داشته باشیم که ماهواره متئوست، عصر جدیدی را در پیش‌بینی رویدادهای جوی ناملایم آغاز کند.
دین اسمیت، سرمربی جدید لسترسیتی، امشب در دیدار مقابل منچسترسیتی در 25 دقیقه سه بار دروازه تیمش را باز شده دید تا متوجه بشود برای حفظ لستر در لیگ برتر چه کار دشواری در پیش دارد.
روزنامه پرتغالی نوشت مهدی طارمی در سال جدید میلادی روند گلزنی خوبی نداشته است.
منابع آمریکایی آمار جدیدی از تلفات طوفان برف و کولاک در این کشور ارائه دادند.
تیم فوتبال اسپانیا نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی پرگل برابر کارستاریکا به پایان برد.
تیم فوتبال پورتو در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر ماریتیمو به برد پرگل رسید.
وزیر بهداشت عراق، گفت که مهم ترین چالش پیش روی این کشور تغییرات اقلیمی است که به خطری جدی تبدیل شده و یکی از نمودهای آن طوفان های گرد و غبار است.
بایرن مونیخ در اولین دیدار فصل جدید بوندس‌لیگا موفق شد با نتیجه ۶-۱ آینتراخت فرانکفورت را از پیش رو بردارد.
بایرن مونیخ در اولین دیدار فصل جدید بوندس‌لیگا موفق شد با نتیجه ۶-۱ آینتراخت فرانکفورت را از پیش رو بردارد.
سمیه رفیعی به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی محیط زیست انتخاب شد.
مدیرعامل ساپکو گفت: این شرکت در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و در راستای تحقق فرمان هشت ماده ای رییس جمهوری و همگام با سیاست های وزارت صمت، شناسایی نیازهای فناورانه و جذب ایده های نوآورانه مورد نیاز زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در گفت‌وگویی خودرو جدید سایپا را به باد انتقاد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ