اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور آمادگی خود را برای تشکیل تیم‌های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری‌های واگیر در عراق اعلام کردند.
ایرنا نوشت: فرماندار ویژه مهاباد گفت: این شهرستان آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری و وزنه برداران کشورمان برای کسب آمادگی جهت شرکت در مسابقات جهانی در هفته آخر مرداد ماه جاری است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنبش متبوعش برای هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر زمانی به ویژه در کرانه باختری آمادگی دارد.
دوره آموزشی امدادرسانی در تجمعات انبوه ویژه عملیات اربعین ۱۴۰۲ برای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار می‌شود.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی از سوی رئیس‌جمهور نیکاراگوئه گفت: جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با نیکاراگوئه در تمامی حوزه‌ها به ویژه در حوزه علم و فناوری آمادگی کامل دارد.
تمریناتی ویژه با استفاده از عینک‌های خاص؛ داود فنایی شاگردان خود را اینگونه آماده حضور در تورنمنت غرب آسیا می‌کند.
معاون حمل و نقل عمومی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه ایام ارتحال امام (ره)خبر داد.
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
یک روزنامه عبری زبان به چالش‌های پیش روی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به ویژه بعد از عملیات موفقیت آمیز نیروهای حزب الله در خاک فلسطین اشغالی اشاره کرد.
تصاویر آخرین تمرین پرفشار شاگردان مورایس پیش از سفر به مسجدسلیمان حکایت از آمادگی بدنی ویژه طلایی‌پوشان دارد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از آمادگی کامل مترو تهران به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و برنامه‌های فرهنگ
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
میشائیل بالاک، ستاره سابق لورکوزن، تمجید ویژه ای از تیم تحت هدایت ژاوی آلونسو انجام داده است
حفظ آمادگی رزمی تانک‌های آبرامز نسبت به سایر تانک‌های طراحی شده غربی که به کی‌یف وعده داده شده به «انواع ماشین آلات کاملا متفاوت» و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزار‌های ویژه نیاز دارد.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
سفیر چین در عراق از آمادگی پکن برای کمک به بغداد در زمینه های مختلف به ویژه بیابان زدایی خبر داد.
فرمانده کل ارتش بر آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌ با بنیاد ملی نخبگان و لزوم معرفی نخبگان نظامی به‌ ویژه شهدای نخبه ارتش تأکید کرد.
فرمانده عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین از اعلام آمادگی ارتش روسیه برای تخلیه ساکنان منطقه خرسون در شرق اوکراین خبر داد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و افزایش مناسبات و همکاری های راهبردی با کشورهای همسایه به ویژه قطر آمادگی کامل دارد.
وزیر کشور و نیز جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق به منظور اطلاع از آخرین آمادگی ها از سوی فرماندهی عملیات سامراء برای تامین امنیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) وارد سامرا شدند.
رئیس‌جمهور به تشریح ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه مسائل علمی و فناوری پرداخت و گفت: ایران برای صادرات کالا و همکاری‌های مشترک با بلاروس آمادگی کامل دارد.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ