پژوهش‌های مختلف علمی خواص متعدد بادمجان به‌خصوص در پیشگیری و درمان سرطان تاکید دارد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ انجام شد حاکی از آن است که مصرف منظم بادمجان می‌تواند در پیشگیری از سرطان تخمدان موثر باشد. چنانچه خانم‌هایی که به‌طور منظم بادمجان مصرف کرده‌اند با کاهش قابل‌توجه این بیماری مواجه بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود ۶ هزار نفر از طلبه‌های خواهر و برادر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی، پس از طی دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده‌اند.
مهدی صابری با کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه ایران را صاحب نخستین نشان خود در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند کرد.
مهدی صابری با کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه ایران را صاحب نخستین نشان خود در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند کرد.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
وکیل تعدادی از خانواده‌های هواپیمای اوکراینی گفت: متهم ردیف اول متهم است به قتل شبه عمد و لغو دستور یعنی بند ب ماده ۳۷ که محاربه است.
محققان یک روش جدید چاپ سه بعدی مبتنی بر باکتری ابداع کرده اند که کاربردهای مختلفی مانند ترمیم استخوان و احیای مرجان ها دارد.
هر روز به جای سه وعده غذایی بزرگ شش وعده غذایی کوچکتر داشته باشید. این کار کمک میکند تا معده تان را بیش از حد پر نکنید و از تولید بیش از اندازه اسید معده جلوگیری کنید. سه وعده غذایی کوچک و سه میان وعده هم میتواند گزینه خوبی باشد.
دولت مجوز واگذاری بنگاه‌های دولتی مشمول گروه‌های یک و دو موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کرده است. این در حالی است که در جدول ۴ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی و در جدول ۱۳ لایحه نیز، مصارف وجوه حاصل از واگذاری آمده است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
زندگی طولانی غیرممکن نیست. تنها شرط این است که سالم باشد. چگونه به سلامتی برسیم؟
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که دو بار در هفته و هر بار سه حبه سیر خام می‌خورند، تا ۴۴ درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه قرار می‌گیرند و این خطر حتی در افراد سیگاری نیز به میزان ٣٠ درصد کاھش پیدا می‌کند.
بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها از هر سه بزرگسال یک نفر به میزان توصیه شده نمی‌خوابد. نتیجه پژوهش‌ها نشان داده زمانی که به اندازه کافی نمی‌خوابید بیش‌تر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌هایی، چون دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی و عروقی، چاقی و افسردگی قرار می‌گیرید.
متخصص طب سنتی مواد غذایی اعلام کرد: برای رفع نفخ حبوبات و استفاده از آن‌ها حتی برای افرادی که معده نفاخ ندارند هم پیشنهاد می‌شود حبوبات را به مدت ۴ ساعت خیس کرده و در این مدت تا سه بار آب آن را تعویض کنید، سپس به مدت ۵ دقیقه جوشانده و آبکش کنید و نهایتاً در آبی تازه به طور کامل بپزید.
خادمان موکب "آیلند" به مدت ۱۰ شبانه روز از ۱۴ تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه جاری، روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی و میان وعده را در سه نوبت و در مجموع ۱۰۰ هزار بسته غذایی را بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.
شاهرود- بعد از برخورد یوز ماده با خودروی عبوری حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت، یگان محیط زیست در منطقه مستقر شد که توانستند یوز ماده همراه چهار توله را شناسایی کنند.
زمان اعلام نتایج آزمون قضاوت اعلام شد
در ماده اسلالوم، تیم بانوان مدال طلا کسب کرد و تیم مردان ایران نیز در مجموع هشتم شد.
نمایندگان مجلس با تصویب ماده ۳ طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه، چگونگی شفافیت آرای مجمع تشخیص، مجلس، هیات وزیران و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تعیین کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ