دولت مجوز واگذاری بنگاه‌های دولتی مشمول گروه‌های یک و دو موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کرده است. این در حالی است که در جدول ۴ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی و در جدول ۱۳ لایحه نیز، مصارف وجوه حاصل از واگذاری آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رائفی‌پور گفت: با توجه به اینکه من نسبت به حدود ۸۸ هزار زائری که به مراسم حج رفته بودند، یک چهره شناخته شده‌ای هستم، این اتفاق (ممنوع الخروجی از عربستان) در واقع یک عَلَم و پرچمی بود که باید حل می‌شد. اگر قرار باشد مطلبی را به صحبت‌های گذشته من ارتباط دهند، پس هیچ مداح و سخنران دیگری نباید به آنجا برود و تقریبا کسی را در ایران نداریم که منتقد آن‌ها نبوده باشد.
دنیای مادری نه تنها سد راه قهرمانی‌اش نشده بلکه به او قدرت جنگیدن داده است تا بتواند تبدیل به یک زن قوی شود و این هدیه‌ای است که مهسا جاور می‌خواهد برای دخترش به یادگار بگذارد.
بعد از گذشت بیش از دو دهه از انتقال جنجالی فوتبال ایران، اکنون پیشکسوت سرخ‌ها که نقش پررنگی نیز در این اتفاق داشته، روایت جالبی از این ماجرا را بازگو کرده است.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
در روزهای گذشته، شهرداری تهران طرحی را در مذمت دروغ گفتن در سطح شهر نصب کرده، اما بی‌بی‌سی فارسی با روایتی نادرست این طرح‌ها را کنایه‌ای به آسیب‌دیده‌گان در جریان اغتشاش کشور دانسته است.
هشدارهایی که از سوی رسانه های داخلی داده می شود همچنان از سوی متوالیان ورزشگاه آزادی شنیده نمی شود تا صدای روس ها هم درآید!
روایتی متفاوت از پوشش رسانه‌ای فوتسال زنان از نگاه خبرنگار حوزه زنان سایت "ورزش سه".
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
کارگردان مستند «روایت فرهت» گفت: دکتر فرهت در شهر مشهد معروف هستند به تخمین دقیق زمان درمان نوزاد؛ یعنی اگر ایشان بگویند نوزاد در ساعت ۷ شب کاملا درمان می‌شود، این اتفاق رخ می‌دهد.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
در ادامه تحقیقات، پدر "آرنیکا قائم‌مقامی" گفته که با هک شدن آی‌پی‌ تلفن همراه، عکس‌های دخترش به عنوان ضرب و جرح در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس در فضای‌مجازی منتشر شده است که بابت این موضوع از عاملان این اتفاق شکایت دارد.
ورود اولین هواپیما به ایران که آن زمان «طیاره» خوانده می‌شد، در دوره حکومت پسرِ محمدعلی شاه قاجار اتفاق افتاد. قضیه از این قرار بود که ۱۱ سال بعد از اختراع اولین هواپیمای جهان توسط ویلبر و اورویل رایت برادران آمریکایی، اولین هواپیمای تک ملخه فرانسوی در سال چهارم سلطنت احمد شاه قاجار در دی ۱۲۹۲ وارد ایران شد.
روایت رئیس جمهور از هدیه دادن تجهیزات اتاق عمل تولید داخل به یکی از کشورهای همسایه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یکی از دانشجویان کارشناسی حاضر در دانشگاه و شاهد واقعه در روایتی برای «فرهیختگان» از وضعیت دانشگاه و تحولات آن روز گفته که در ادامه می‌خوانید.
در خاطرات «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» آمده که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حالی ترامپ در جلسه‌ای برای تدارکات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی وقت امریکا، وارد اتاق شد و خطاب به ترامپ گفت: «آقای رئیس جمهور، وقتش رسیده است».
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مجالس امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود گفت: نباید در عزاداری‌ها خدای ناکرده بدعتی به وجود بیاد، چرا که گاهی مواقع به نام اباعبدالله مجالسی برگزار می‌شود که اتاق فکر انگلیس و دشمن برای آنها برنامه‌ریزی می‌کند.
اولین مرحله قرعه‌کشی متمرکز خودرو در سامانه وزارت صمت با نارضایتی، سردرگمی و بلاتکلیفی خودروسازان و مشتریان به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ