ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از درگیری دو جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از جوان ها بر اثر سلاح سرد کشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی تخریب سد «کاخوفکا» در جنوب اوکراین، ضمن مخالفت با جنگ، تهدید جان انسان‌ها و تخریب تأسیسات غیرنظامی، پایبندی همه طرف‌های درگیر به اصول بین‌المللی را خواستار شد.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
‌سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسری جوان در شهرستان ری، خبر داد.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
رسانه‌های فلسطینی از درگیری جوانان فلسطین با نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل و شهادت یک جوان ۲۲ ساله خبر دادند.
منابع محلی در الخلیل در جنوب کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
مرد جوان در جریان یک درگیری در جنوب تهران با ضربات بی‌امان چاقو به قتل رسید.
دی سال گذشته گزارش یک درگیری خونین با سلاح گرم در یکی از مناطق جنوبی پایتخت به پلیس اعلام شد و وقتی مأموران به محل حادثه رفتند جوانی به نام شهرام را مشاهده کردند که با شلیک گلوله‌های متعدد بشدت زخمی شده و روی زمین افتاده بود که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد، اما ساعاتی بعد به سبب شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۵ مرداد امسال با گزارش مرگ پسر ۲۰ ساله‌ای به نام شهرام جنب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خیابان مولوی تهران آغاز شد و مأموران بلافاصله به محل درگیری رفته و مشخص شد درگیری میان دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله رخ داده که با هم دوست بودند و در این میان مهران با ضربات چاقو شهرام را به قتل رسانده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
محمدجواد اخوان به درگیری بسیج دانشحویی و دانشجویان معترض در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در نزاع و درگیری مسلحانه در نیشابور جوان ۳۵ ساله جان باخت.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
براساس اعلام منابع فلسطینی، یک جوان جمعه شب در نزدیکی اردوگاه جلزون در شمال رام الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
مراغه- جانشین انتظامی مراغه به وقوع یک مورد نزاع منجر به قتل دو جوان در یکی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: عامل این نزاع و درگیری منجر به قتل دستگیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ