رهبر انقلاب فرمودند: برجام ۲ یعنی ایران باید از منطقه به کلی خارج شود و برجام ۳ یعنی ایران باید متعهد شود که هیچ سلاح راهبردی مهمی تولید نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دشمن در حال جا انداختن این تلقی است که حجاب یک امر شخصی است. اگر این تلقی فراگیر شود مردم تصور می‌کنند با آزادی آن‌ها مقابله می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مهم‌ترین کار در جنگ حمله به استراتژی دشمن است، چرا که ایجاد گسست در استراتژی دشمن موجب می‌شود که ابتکار عمل را از آنان می‌گیرد.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگ تر از تفرقه وجود ندارد.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
کیهان نوشت: ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است. با این وجود صد‌ها شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای با همراهی سلطنت طلبان و منافقان که میلیارد‌ها دلار توسط آل سعود خرج آن‌ها شد در حوادث اخیر شکست خوردند.
شریف با بیان اینکه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم نواقصی داشته‌ایم، گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت از قدرتش برای سرکوب استفاده کند، ولی ایران در این زمینه آگاهانه عمل کرده و خواهد کرد.
چرا برخی از مردم در شهرهای مختلف کشور از باخت تیم ملی شادی کردند؟ اگر به ایران هم حمله شود آنها خوشحال می‌شوند و برای پیروزی دشمن لحظه شماری می‌کنند؟
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از دستگاه قضا به دلیل رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، چرا که معترضان فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.
رییس‌جمهور گفت: نشاط اجتماعی در کشور بسیار بااهمیت است و دشمن این مورد را نشانه گرفته است و مسئولان زمینه آن را فراهم کنند چرا که جامعه با نشاط از ضروریات فرهنگی می‌باشد.
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
وزیر کشور گفت: دشمن آخرین توطئه خود را در اغتشاشات اخیر اجرایی می‌کند چرا که از همه طراحی‌های قبلی خود درمانده شده است.
«ایران قوی» باعث می‌شود کشورمان به عنوان یک الگو و مدل برای کشورها و مردم دیگر جهان مطرح شود و بدون شک، این قدرت و قوت ما به مذاق دشمن خوش نمی‌آید.
محسن رضایی گفت: امروز سازمان «سیا»، تمامی نیرو‌های خود را وارد کشور‌های اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.
مشکل این است که یک عده از خواص ما بی‌بصیرت هستند، ردپای دشمن را نمی‌بینند و مسائل را طوری تفسیر می‌کنند که این آشوب‎ها فقط به خاطر مشکلات فرهنگی و ایجاد دوقطبی در جامعه است. کدام دوقطبی
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
در ایران ما، حساسیت ویژه روی دشمن خارجی و کلا دشمنان نظام است و لذا معمولا در نطق های مسئولان، ذکری از دشمنان داخلیِ جان، مال و ناموس ملت نمی‌شود؛ حال تجاوز دسته‌جمعی باشد، اسید بپاشند یا با قمه به جان مردم بیفتند.
مرزبندی با دشمن نه تنها یک نگاه مبنایی و معیاری بسیار مهم در رفتار مردم و سیاستمداران است، بلکه یک نکته مبنایی در تحلیل رویدادها و نحوه مواجهه با دشمن نیز تلقی می‌شود.
وزارت نیرو در تابستان پیش رو بنا دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با  مشترکان و بخش های پرمصرف مثل بخش صنایع و بخش کشاورزی مقدمات کنترل اوج بار مصرف و پایداری جریان برق را اجرایی کند؛ اقدامی شایسته و ضروری که انتظار می رود نتیجه ثمربخشی آن به حداقل رسیدن خسارت‌ها در بخش های اقتصادی و جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی نشده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ