کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن اعلام انهدام چهارمین باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب این استان طی چهارماه گذشته گفت: در این مدت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال ۱۳۴۰ دو سیخ کباب، نان و گوجه و ریحان ۲ ریال بود و تا مدت‌ها که قیمت گوشت ثابت بود، قیمت کباب هم تغییری نمی‌کرد. اما از چند سال گذشته کباب از سیخی ۳۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان، هزار و ۲۰۰ تومان، ۲ هزار تومان و ۳ هزار تومان افزایش یافته است.
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی جاده خاش - تفتان عصر امروز ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور کارکنان راهور فراجا و مردم شهید پرور در معراج شهدای تهران برگزار شد.
بخش گفت:در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه ماموران در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد که امروز؛ همه مدارس نوبت عصر شهرستان‌های استان تهران دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: تا عصر امروز همه انشعابات قطع شده گاز در سطح شهرستان تربت جام وصل می شود.
دفتر دادستانی شهر دوسلدورف آلمان عصر دیروز یکشنبه گفت دو مرد ایرانی به نام م. ج (۳۲ ساله) و برادرش ج. ج (۲۵ ساله) به زودی در مقابل قاضی قرار می‌گیرند تا دوباره به بازداشت موقت برگردند.
ترکیه امروز ادعا کرد که ۲ عنصر مرتبط با گروهک تکفیری تروریستی داعش که قصد انجام حمله خونینی در استانبول را داشتند، از سوی پلیس بازداشت شدند!
حداقل ۲ عنصر معدنی جدید در شهاب سنگ ۱۴ تنی که ۲ سال قبل در سومالی کشف شد، یافت شده است.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۹ نفر به شهادت رسیدند.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۹ نفر به شهادت رسیدند.
تمام مدارس شهر و روستای کردستان در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است.
در حمله عناصر داعش به ولایت قندهار در افغانستان، ۳ تروریست داعشی و ۲ نفر از نیروهای طالبان کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ