رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید و سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان با پرداخت رشوه قصد رهایی از مأموران را داشتند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد و استفاده از موتورسیکلت سرقتی زورگیری می‌کرد، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از خانم‌ها با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۶ فقره زورگیری اعتراف کردند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ مرد جوان که از افراد گذری در محدوده باقرشهر با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری شماری از شهروندان در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: شروران قمه به دست جاده قدیم مشهد - نیشابور که با تهدید چاقو زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد میانسالی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره زورگیری اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد از اتباع کشور همسایه که از مسافران با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سه مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کردند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیری خبر داد که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کرد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
«جابر» و همدستانش در حالی گردشگران را تهدید به مرگ می‌کردند که آن‌ها از شدت وحشت بر خود می‌لرزیدند و جرئت هیچ عکس العملی را نداشتند. دقایقی بعد مهاجمان مسلح، همه وجوه نقدی، گوشی تلفن و دیگر اموال اتباع خارجی را از آن‌ها گرفتند و سپس آن‌ها را در یک منطقه خالی از سکنه رها کردند و از محل گریختند.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگو‌های زن مسافر را قیچی و مال‌باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ