سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: خبری مبنی بر درگیری ۲ نفر در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صهیونیست‌ها این بار اقدام به تخریب خانه یک فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: تخریب ساختمان‌ها با اینکه مبحث مهمی است اما در کشور روندی پیش پا افتاده‌ای را در پی گرفته و عمدتاً این موضوع زیان‌های زیادی و غیرحرفیه‌ای خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
رئیس حوزه قضایی بخش خاوران استان تهران از تخریب و اعمال قانون برای ۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
ورامین- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری هفت عامل تخریب خانه و خودروهای شهروندان در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند.
دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
قدس- جانشین فرمانده انتظامی قدس از دستگیری سه عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: این افراد به ۹ خودرو خسارت وارد کردند.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه تاکنون تعدادی از خانواده ها به کلانتری مراجعه و شکایت خود را طرح کردند، اظهار کرد: هر ۵ متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات روانه زندان شدند.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه در یورش به غرب رام‌الله (مرکز کرانه باختری) منزل یک خانواده فلسطینی را در این منطقه تخریب کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری خزانه ۲ تن از عاملان رعب و وحشت و تخریب خودروها دستگیر شدند.
جو رسانه‌ای معاند اقدام به تحریف موضوع و ایجاد ارتباط دروغین میان اغتشاشات سال گذشته و تخریب‌ کافه‌های اکباتان کرده بود که با اعلام تجاوز غیرقانونی این کافه‌ها به فضای عمومی این موضوع رد شد.
آزادشهر- به دنبال بارش‌های اخیر و طغیان رودخانه «خرمارود»، پل ارتباطی نوده خاندوز به سیدآباد در آزادشهر تخریب شد.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
نماینده خلخال گفت: تنها نماینده‌ای که با احمدی‌نژاد نشست و برخاست داشت همین آقا (احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز) بود که مساله خودرو‌ها را مطرح کرد. تحرکات این جریان، عقبه سیاسی دارد.
پل دره رحمد در لودنشاید آلمان با موفقیت منفجر شد.
دشتی سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار ۳ باب منزل مسکونی کاملا تخریب و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند.
تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.
تحقیقات غیرمحسوس افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه بیانگر آن بود که سارقان، آخر شهریور سال گذشته پس از تخریب قفل در سمت شاگرد یک خودرو در شمال کشور، گوشی تلفن مذکور را به همراه اموال دیگری سرقت کرده اند.
ممنوعیت ورود خودروهای آفرود به جنگل ابر، انتقاد وزیر میراث فرهنگی از بساز بفروش هاو تغییراتی در بازدید از کاخ گلستان و موزه ملی از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ