دیدیه دشان در نشست خبری بازی با تونس، درهای تیم ملی فرانسه را به روی کریم بنزما بست و گفت که او به دلیل مصدومیت شانس بازی در جام جهانی را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائران اربعین نمی توانند داروهای حاوی مخدر، به همراه داشته باشند.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
تاردیگرید که با نام‌های خرس آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای هم شناخته می‌شود، موجودی آبزی است که بدنش سرعت سوخت و ساز پایینی دارد. سرعت سوخت و ساز بدن تاردیگریدها می‌تواند به ۰/۰۱ درصد میزان معمول خود کاهش یابد. همین امر به آن‌ها کمک می‌کند بیش از ۳۰ سال بدون غذا دوام آورند.
دکتر علی پناهی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی‌هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می‌دهد؛ ادامه داد: اما خوراکی‌هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددرد‌های طبیعی هستند.
شاگردان کوزمین با برتری دو‌گله در دیداری نه چندان سخت به مصاف با تراکتور رسیدند.
ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
لیموناد یکی از نوشیدنی‌های تابستانی است که می‌تواند سریعاً هم دمای داخلی بدن را پایین بیاورد و هم باعث پیشگیری از کم‌آبی بدن شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیحاتی را در خصوص حادثه تلخی که برای بازیکن جوان تیم کیانوش اروند رخ داد، ارائه می‌دهد.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
این مصوبه بحث‌برانگیز مورد اعتراض نمایندگان دولت در صحن علنی مجلس قرار گرفت و با تذکراتی که به هیات رئیسه داده شد، این مصوبه برای بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد لذا انتظار می‌رود در کمیسیون تلفیق، مصوبات مجلس که منجر به بازگشت حقوق‌های نجومی می‌شود، اصلاح شود.
احسان پیربرناش، طنزنویس و روزنامه‌نگار هم که از ششم آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد و حکم دادگاه بدوی درباره او صادر شده بود، در پی فرمان عفو رهبری ، ۱۹ بهمن‌ماه به خانه بازگشت.
احسان پیربرناش، طنزنویس و روزنامه‌نگار هم که از ششم آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد و حکم دادگاه بدوی درباره او صادر شده بود، در پی فرمان عفو رهبری ، ۱۹ بهمن‌ماه به خانه بازگشت.
در پی پیام پنهان ۲ عضو شبکه ایران اینترنشنال به ایران برای بازگشت و بی‌انگیزه‌ شدن برخی دیگر از کارکنان، عوامل پشت پرده امنیتی اعضای این شبکه را تهدید می‌کنند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وینفرد شفر سرمربی باسابقه آلمانی در آستانه قبول هدایت یک تیم اماراتی قرار گرفته است.
وزیر امور اجتماعی لبنان از موضع سازمان های بین المللی در مخالفت با اقدام دولت لبنان برای بازگشت امن و داوطلبانه آوارگان سوری ابراز شگفتی کرد.
رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، در مورد آن دسته از بیماران اعصاب و روان که می بایست دور از خانه و خانواده زندگی کنند، گفت: این دسته از بیماران، امکان بازگشت به جامعه را ندارند.
با بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال این باشگاه مجبور است نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.
وزیر نفت گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و حضور میدانی در کنار مردم، نشان از اهتمام دولت بر مواجه مستقیم با مسائل و حل آنها و در یک کلام، بازگشت دولت به مردم دارد.
وی تأکید کرد: در پرانتز باز دوره جدید مشارکت مخاطب بالاتر است؛ آنها می توانند در هفته رأی بدهند و در طول هفته مشخص کنند که نظرات کدام کارشناس ما را بیشتر پذیرفته اند و کارشناسان به کدام پیشنهادی که مخاطب داده اهمیت بیشتری بدهند و انتخاب کنند که حرف ویژه آن هفته یا چهره ویژه آن هفته یا نفر ویژه آن هفته چه کسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ