فرهاد خیلی راحت از استقلال گذشت تا هم آرامش داشته باشد و هم درآمدی چند برابری. او این روز‌ها در امارات با تیمش خوب نتیجه می‌گیرد و آنطور که مشخص است قصد ندارد حرفه مربیگری خود را فعلا در جایی غیر از امارات ادامه بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تیم ملی ایران از سوی هواداران منتسب به احتاد کلبا امارات به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد!
سرمربی پرسپوليس ساعاتی پیش تهران را ترک کرد تا گمانه‌زنی درباره آینده نیمکت قهرمان ایران افزایش یابد.
صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در فصول گذشته فوتبال ایران از جمع کادر تیم الاتحاد کلبا خداحافطی کرد.
با اعلام باشگاه اتحاد کلبا، قرارداد فرهاد مجیدی با این باشگاه تمدید شد.
فرهاد مجیدی پس از قهرمانی با استقلال در لیگ برتر ایران راهی امارات شد تا تجربه مربیگری در یک تیم خارجی را آغاز کند.
موضوعی که داستان فرهاد مجیدی در عصر مربیگری‌اش را جذاب‌تر می‌کند، ریسک‌پذیری این مربی جوان است؛ به طوری که شاید بتوان در بین مربیان نوظهور ایرانی، او را شجاع‌ترین مربی کنونی توصیف کرد
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا به سئوالی درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
وینگر تیم ملی ایران در جام جهانی احتمالا بمب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران خواهد بود.
در حالی که باشگاه شارلوا بلژیک از عدم فروش علی قلی زاده با پیشنهاد ۷ میلیون یورویی پشیمان است، از ترکیه، ایران و یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان مقصد این بازیکن ایرانی یاد می‌شود.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا برای تقویت خط حمله تیمش مهاجمانی از ایران و آفریقا را زیر نظر گرفته است.
فرهاد مجیدی برای تقویت تیمش سه هدف ایرانی مدنظر دارد؛ دو بازیکن لژیونر و یک ستاره در لیگ برتر.
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
به ما خبر رسیده است که فدراسیون فوتبال ایران بعد از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با فرهاد مجیدی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش صحبت کرده است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
روزنامه الخلیج امارات مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران بعد از ناکامی در جام جهانی، با فرهاد مجیدی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش مذاکره کرده است.
از زمانی که فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شده است، اتحاد کلبا نتایج خوبی در لیگ برتر امارات نگرفته است.
سرمربی پرتغالی در شرایط خاصی به ایران بازگشت؛ زمانی که برخلاف گذشته، موافقان چندانی نداشت. بعد هم که نتایج ضعیفی در قطر گرفت و کلا همان پایگاه نازل باقی‌مانده هم برایش فرو ریخت. در این شرایط همه منتظر مانده‌اند تا فدراسیون تکلیف او را روشن کند.
مفسر تلویزیون امارات فرهاد مجیدی را کاندیدای احتمالی جانشینی کارلوس کی‌روش تلقی کرد.
مجیدی با همان سیستمی که استقلال را قهرمان لیگ ایران کرد و خط دفاعش نفوذ ناپذیر بود در امارات هم با ۵ کلین شیت بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
شکست روز گذشته اتحاد کلباء برابر البطائح با واکنش‌های گسترده و متفاوتی میان کارشناسان فوتبال و هواداران تیم فرهاد مجیدی همراه بوده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دراگان اسکوچیچ لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی را دارد، گفت: مطمئنم که کاوه رضایی در قسمت مهم لیگ به استقلال بر می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ