سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت و نقشه شوم دشمنان بر آب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: وابستگان انتظامی با توجه به تاکیدات باید به دیپلماسی به سه اصل "عزت"، "مصلحت" و "حکمت " تمرکز داشته باشند.
جانشین فرمانده کل فراجا گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است؛ فرقی ندارد در کجای کشور باشد هر کس که عزت و عفت مردم را هدف گرفته باشد با آنان برخورد می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهدای ما همچون سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران بزرگ جبهه مقاومت مانند سید محمد حجازی برای اسلام و ایران عزت و اقتدار آفریدند.
سخنگوی دولت نوشت: امنیت و عزت امروز ایران، مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهیدانی چون صیاد شیرازی در مقابله با منافقان و بدخواهان این مرز و بوم است.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین روز ابهت اسلام و عزت امت اسلامی است و همیشه تاریخ این یوم با عظمت ماندگار خواهد شد.
امام جمعه موقت تهران گفت: حجاب و عفاف رکن و ستون اقتدار و عزت خانواده است لذا باید دغدغه یکدیگر را داشته باشیم و با هم پیروزی و عزت را تجربه کنیم.
فرمانده کل ارتش در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می‌دانیم و هر کاری هم در راستای توسعه، پیشرفت و امنیت عراق از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه محاسبات دشمنان در خصوص ایران و انقلاب متوهمانه است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی امنیت ملی، یعنی عزت ملی و مردم دیروز نشان دادند که این انقلاب را از آن خودشان می‌دانند و این انقلاب را حفظ خواهند کرد.
رییس قوه قضاییه گفت: باید در عمل ثابت کنیم که نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجربیاتی که آموخته دنیا و آخرت، امنیت و سلامت و عزت و کرامت مردم را بیش از گذشته حفظ می‌کند.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است.
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت نهم دیماه تاکید کرد: سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.
رهبر انقلاب، شهادت را معامله با خدا و تأمین‌کننده مصالح ملی دانستند و گفتند: شهادت مایه همدلی، و همچون نخ تسبیحی است که مجموعه‌ای از قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را در میهن به هم پیوند زده و در هر شهر نام شهیدانی برجسته است که با یک هدف و در یک صف با دیگر هموطنان خود برای عزت اسلام و عظمت جمهوری اسلامی و تقویت ایران به شهادت رسیده‌اند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که خون شهدای شاهچراغ باعث پایداری و عزت بیشتر اسلام و ملت ایران خواهد شد.
دبیر شورای نگهبان وحدت کلمه را نیاز ضروری امروز جهان اسلام و ایران دانست و گفت: امنیت، رشد و رفاه اقتصادی، عزت و اقتدار همه در سایه وحدت امکان پذیر است.
نماینده مردم خوی در مجلس گفت: تا زمانی که توجه به ظرفیت‌های داخلی، عزتمندی کشور و کرامت ملت در مذاکرات مدنظر قرار داشته باشد، تداوم گفتگوها بهینه خواهد بود و می‌توان تلاش‌ها را ادامه داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ۸ سال دولت قبل شاهد مسائلی بودیم که گاهی موجب تحقیر کشور ما می‌شد اما دولت سیزدهم حافظ عزت ملی بوده است و این رویکردی ارزشمند به شمار می‌رود.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
رئیس جمهور در دیدار جمعی از آزادگان گفت: آزادگان حقیقتا پرچم برافراشته عزت و شکوه در هر کوی و برزن کشورمان هستند.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ