یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در سایه نقد جدی پیشرفت و توسعه پیدا می‌کند، دیدگاه‌های مختلف باید مجلس را باهم اداره کنند؛ چراکه دیدگاه‌های یکپارچه آسیب می‌رسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه به مسائل مهم کشور و منابع دولت توجه شود.
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه یک نفر بگوید برای هر مساله‌ای در کشور باید سریعا رفراندوم کنیم، این صحبت، ضد امنیتی است.
اگر شریان با محوریت بذرپاش، همراهی پایداری و حضور دولتی‌ها تنها برای یک امتیازگیری موقت از شانا، نباشد (که به نظر می‌رسد نیست)، احتمالا در آینده شاهد واگرایی بیشتر در جریان اصولگرایانی خواهیم بود که فکر می‌کردند با یکدست کردن قدرت، کارآمدی ایجاد خواهد شد. تمایل جریان پایداری و آن‌ها که زیر سقف شریان جمع شدند، این است که قالیباف را به سرنوشت حدادعادل در مجلس هفتم دچار کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز و در جریان بررسی تبصره مربوط به حقوق و دستمزد در بودجه، با پیشنهاد پلکانی شدن افزایش حقوق در سال آینده مخالفت کردند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هفته آینده بعد از تکمیل نشست‌های خود با دولتمردان، گزارش خود را به دولت ارائه می‌دهیم و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه برگزار شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل شود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره اداره صحن مجلس در دوره فعلی و مجلس قبل مطالبی از سوی دو تن از نمایندگان مطرح شد.
احسان قاضی زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظر خود در مورد اینکه مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی تا دو هفته دیگر اعلام خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به پایان تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در هیئت دولت، گفت: دولت می‌تواند هفته آینده تبصره‌ها را به مجلس ارسال کند تا مجلس بررسی بودجه را آغاز کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود حضور پیدا می‌کنند و بر این اساس در هفته آتی مجلس جلسه علنی ندارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده علاوه بر بررسی سوالات مطرح شده از وزرای بهداشت و اقتصاد، را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند جلسات علنی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده مجلس در دو شیفت برگزار شود.
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه مجلس، جلسات علنی هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌شان می‌روند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هفته آینده لایحه دو فوریتی افزایش حقوق‌ها در مجلس بررسی خواهد شد.
مجلس خبرگان رهبری در پایان اجلاسیه خود بیانیه ای صادر کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان هفته آینده، وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است؛ لذا جلسه آینده وزاری امور خارجه ۱+۴ منتج به توافق هسته‌ای خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رسیدگی به سوال از عین‌اللهی وزیر بهداشت در دستور کار نمایندگان در جلسات علنی مجلس در هفته آینده قرار دارد.
تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی موفق شد توندلا را شکست داده و قهرمان سوپرجام پرتغال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ