رسانه ها اولین تصاویر را از بسام السعدی رهبر ارشد جهاد اسلامی در دادگاه صهیونیستها پخش کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعترافات عامل حمله کور به روحانیون گفت: با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
فینال مسابقات آسیایی دختران هاکی ایران و تایلند امروز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
ایرنا تصویری از قاضی صلواتی منتشر کرد. روز گذشته، راهپیمایی روز قدس در تهران برگزار شد و مسئولین سیاسی در آن شرکت کردند. در این بین عکس حضور قاضی صلواتی که قبلا شایعه ترورش در فضای مجازی پخش شده بود، جلب توجه کرد.
هنگام پخش زنده نماز شب ماه رمضان در مسجد ابی بکر الصدیق در الجزایر، گربه‌ای بازیگوش ظاهر شد و از امام مسجد بالا رفت. شیخ ولید مهساس با دست خود به گربه کمک کرد تا بالا برود و به نظر می‌رسد گربه نیز می‌خواهد او را لیس بزند.
مستندی از روزهای پرالتهاب انقلاب در شهر مشهد که در این فیلم برای اولین بار مشاهده می‌کنید.
در جام باشگاه های جهان که امشب شروع می شود، برای اولین بار مکالمه کمک داور ویدیویی و داور وسط برای هواداران و بینندگان پخش می‌شود.
در جام باشگاه های جهان که امشب شروع می شود، برای اولین بار مکالمه کمک داور ویدیویی و داور وسط برای هواداران و بینندگان پخش می‌شود.
برای اولین در در ورزش زنان ایران آنتن در گزارشی مستقیم از سالن قیانوری دیدار مهم پیکان و هیئت فوتبال نطنز را پخش می‌کند.
فریادهای «بزنش.. بزنش» و تصاویر اغتشاشگران سنگ به دست، این تنها بخش کوچکی از روایت ماجرای شهادت سید روح‌الله عجمیان است.
پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
علاقه‌مندان به تیم ملی آلمان می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ امروز اولین بازی آن‌ها در جام جهانی را دنبال کنند.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به صورت زنده پخش می‌کند.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
«جیدیپ بینز» شروع به بررسی چگونگی انتقال استرس از فردی به فرد دیگر در موش‌ها کرد. او متوجه شد که یک موش هنگام استرس از غدد مقعدی خود عامل شیمیایی فِرِمون را ترشح می‌کند که سپس توسط موش مجاور استشمام می‌شود. اتصالات عصبی در موشی که بوی فرمون ترشح شده را استشمام می‌کند تغییر می‌کند و شبیه به موشی می‌شود که برای اولین بار عامل استرس‌زا را تجربه کرده است.
کانال تلگرام «کنسول ایران در قبرس» جمعه ۱۱ شهریور طی مطلب کوتاهی ضمن تایید این حادثه نوشته که «کنسول این نمایندگی» در اولین ساعت پخش ویدیوی ضرب و شتم این زن ایرانی به بیمارستان رفته و از او عیادت کرده است.
چند ماه پیش تبلیغات مدرسه‌ای با نام مصاف در سطح شهر تهران پخش شد و خبر از اولین آزمون ورودی این مدرسه می‌داد. حالا مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را هم انتخاب کرده‌اند و انتظار آغاز سال تحصیلی جدید را می‌کشند.
تیم ملی والیبال کشورمان امشب در اولین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ در لهستان، به مصاف آرژانتین می‌رود.
شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست و ما پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید همه جای دنیا حقوق باشگاه‌ها درباره پخش زنده و بازپخش ویدئوها رعایت می‌شود و ما اکنون در این حوزه ورود کرده‌ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت خواهیم کرد
در استان کرمان 20 شهرستان درگیر سیل بود، 548 راه روستایی و عشایری تخریب شد، 38 روستا تخلیه و 180 روستا در معرض تهدید سیل قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ