هنگام پخش زنده نماز شب ماه رمضان در مسجد ابی بکر الصدیق در الجزایر، گربه‌ای بازیگوش ظاهر شد و از امام مسجد بالا رفت. شیخ ولید مهساس با دست خود به گربه کمک کرد تا بالا برود و به نظر می‌رسد گربه نیز می‌خواهد او را لیس بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره دیوار مرزی سیستان توضیح داد.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در واکنش به انتقادات گفت: تیم را در آسیا به مقام اولی و دومی رساندم اما اگر در جهان آخرت هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانم برخی انتقاد می‌کنند.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در واکنش به انتقادات گفت: تیم را در آسیا به مقام اولی و دومی رساندم اما اگر در جهان آخرت هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانم برخی انتقاد می‌کنند.
مربی جدید استقلال درباره حضورش در این تیم واکنش نشان داد.
در اجرای این توافق، قرار است وجوه (پول‌های) توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد و به کشور قطر منتقل شود.
مهدی هاشمی نسب با انتشار پستی درباره بازگشت به استقلال صحبت کرده است.
منتظر محمد، بازیکن جدید استقلال، پستی را از خود با لباس این تیم منتشر کرد.
رییس هیئت‌مدیره زنیت در مورد شایعه جذب آزمون اظهارنظر کرد.
مدیر تیم تراکتور می‌گوید جذب محمد نادری به عنوان سهمیه فیفا مشکلی ندارد.
مدیر تیم تراکتور می‌گوید جذب محمد نادری به عنوان سهمیه فیفا مشکلی ندارد.
سخنگوی دولت اعلام كرد استعفای سیدحمید سجادی چند روزی است که تقدیم‌ رئیس جمهور شده اما هنوز تصمیم گیری نهایی در این باره صورت نگرفته است.
معاون وزیر ورزش و جوانان به شایعه استعفای حمید سجادی واکنش نشان داد.
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
برخی از کودکان به طور غریزی گاز می‌گیرند، چون آن‌ها توانایی کنترل خود را ندارند. برای مثال، وقتی مارکوس ۳ ساله بود عروسک خواهر ۲ ساله‌اش، جی نا، را می‌گرفت، اولین واکنش او این است که گازش بگیرد و عروسکش را پس بگیرد. او مکث نمی‌کند تا درباره دیگر شیوه‌ها فکر کند و یا نتیجه اعمالش را ببیند، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا کودکان ممکن است گاز بگیرند.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر، از حضور تیمش در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان ابراز خوشحالی کرد.
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
مدودف تاکید کرد: کی‌یف به این اشاره کرده است که هیچ پیروزی‌ای وجود ندارد. در بهترین حالت، تقسیم این کشور به چند بخش دنبال خواهد شد. اما در واقع، این اولین گام برای به رسمیت شناختن واقعیت‌هایی است که در عمل ایجاد شده است.
هروه رنار با فدراسیون فوتبال عربستان قرارداد دارد، اما ادامه همکاری او و سعودی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
کریم بنزما در صفحه اینستاگرام خود به غیبت در جام جهانی واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای در مورد کشف یک جسد در پرواز روز پنجشنبه خطوط هوایی لوفتهانزا در مسیر تهران- فرانکفورت اعلام کرد: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است اما تاکنون اطلاعات مستندی از طرف آلمانی دریافت نشده است.
وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هانیه رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را در پاریس کسب کرد اما سلاح او قرضی بوده، گفت: وظیفه داریم از او حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.
شواهد بسیاری نشان می‌دهد این نماینده سابق مجلس از کم و کیف ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها اطلاع نداشته که دولت را به بی‌قانونی تشویق کرده است.
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ