پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
رئیس کل دادگستری استان البرز دلایل تعطیلی زندان رجایی شهر کرج را تشریح کرد.
حدادپور گفت: تعداد تانکر‌های آبرسان در مناطقی که با قطعی آب مواجه هستند در حال افزایش است و تا امروز به ۳۰ تانکر آبرسانی می‌رسد.
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره علت قطعی آب برخی شهرستان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرج در چند روز گذشته، گفت: این قطعی‌ها در حال برطرف‌شدن هستند.
مرحله رفت لیگ بیسبال کشور از روز دوشنبه، 19 تیر، به میزبانی استان البرز و در زمین بیسبال مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می‌شود.
مرحله رفت لیگ بیس بال کشور از روز دوشنبه 19 تیر به میزبانی استان البرز و در زمین بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می شود.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - کندوان همچنان مسدود است.
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
کرج چنار‌های فراوانی هم دارد؛ بنابراین بهار است در گشت و گذار خود به نقاط مختلف ایران به درختان و اقلیم این نقاط هم توجه کنیم. به عنوان نمونه امامزاده حسین روستای گوراب کرج چناری ۷۰۰ ساله دارد.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.
رییس قوه قضاییه پنجشنبه شب (۱۷ فروردین) در نشست شورای اداری البرز گفت: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن از وضعیت زندان بودن خارج و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این انسداد به دلیل ایمن سازی و لق گیری سنگ‌ها صورت گرفته است.
ضرورت دارد نگاه ویژه ملی و به طور خاص از وزارت راه و شهرسازی به این آزادراه معطوف شود چراکه بار ترافیک و تردد ملی را بر دوش دارد.
یک منبع آگاه دلیل شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی امشب در حوالی کرج را برگزاری مانور نیروهای بسیج اعلام کرد.
یکی از مسائلی که مشاهده یوفو در ۴۳سال قبل را معتبر می‌کند افراد دخیل در ماجرا هستند. شاید افراد عادی در مشاهده اشیای پرنده اشتباه کنند، اما در این ماجرا اکثر افراد، کارشناسان زبده هوایی ایران بوده‌اند.
کرج آلوده‌ترین کلان‌شهر کشور
کرج آلوده‌ترین کلانشهر کشور
در پی حوادث هفته گذشته دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، خوارزمی واحد کرج و صنعتی اراک شاید بتوان ادعا کرد، دانشگاه‌های کشور با یک بحران جدی یعنی موج مسمومیت غذایی دسته‌جمعی دانشجویان مواجه هستند؛ موضوعی که از سازمان امور دانشجویان انتظار می‌رود به عنوان یک نهاد ناظر بر امور دانشجویی هر چه زودتر به آن ورود کرده و ادامه این زنجیره را متوقف کند.
بر اساس اطلاعات مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۸ کلانشهر کشور امروز کرج آلوده‌ترین کلانشهر ایران است.
اگر عقلای نظام به میدان نیایند و باورِ «معترضان دشمن هستند و باید با آن‌ها با شدید‌ترین شکل ممکن برخورد شود» ملاک عمل قرار گیرد، آنگاه چرخه خشونت که امروز به ویژه در کرج شاهدش بودیم، گسترده‌تر و غیر قابل مهارتر می‌شود
رییس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده‌ی کرج-چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ