علاقه‌مندان به تیم ملی آلمان می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ امروز اولین بازی آن‌ها در جام جهانی را دنبال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
در حالی توماش لیتسکیه‌ویچ به عنوان کمک داور دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده که ۳۲ سال پیش پدر او فینال آرژانتین و آلمان را سوت زده بود.
باشگاه‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بیشترین نماینده را دارند، در جدول زیر مشخص شده اند. گرچه فرانسه و آرژانتین در فینال جام بیست‌ودوم هستند اما بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا دارنده بیشترین سهم شده‌اند. رئال مادرید و یوونتوس در رده بعدی با سه بازیکن دیده می‌شوند و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فقط دو مهره‌اش را در فینال می‌بیند! مثل میلان، مارسی، منچستریونایتد، بارسلونا و تاتنهام و بتیس و ...
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با وجود ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۲، حداقل تا ۲ سال دیگر هدایت ژرمن‌ها را برعهده خواهد داشت.
حذف زودهنگام تیم ملی آلمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتقادهای زیادی را از این تیم به همراه داشته است.
چهره تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی مشخص شد که تیم ملی آلمان یکی از ناکامان بزرگ بود و تیم های آسیایی هم رکورد حضور در مرحله حذفی را شکستند.
رئیس‌جمهور آلمان به دنبال حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی ۲۰۲۲ پیامی خطاب به بازیکنان این تیم منتشر کرد.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یگ گروه از داوران زن دیدار تیم‌های آلمان و کاستاریکا را که در ورزشگاه البیت به مصاف هم رفتند قضاوت کردند.
تکلیف گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم مشخص شد و تیم‌های ملی ژاپن و اسپانیا به مرحله حذفی رسیدند.
کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در نمودار مرحله حذفی جام جهانی قرار نگیرند.
در گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌ها با حذف آلمان و صدرنشینی ژاپن رخ داد.
بازی تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می‌دهند.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
آلمان برای جبران شکست مقابل ژاپن و اسپانیا برای ادامه قدرتنمایی در گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف خواهند رفت.
رییس شورای المپیک آسیا مدعی شد آلمان قصد خراب کردن جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را دارد.
ستاره جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ رکورد ۶۴ ساله تیم ملی آلمان را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست.
دیدار بین تیم‌های آلمان و ژاپن که اولین بازی گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ بود با پیروزی تاریخی سامورایی‌های آبی پایان یافت.
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.
در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.
هانسی فلیک فهرست نهایی تیم ملی فوتبال آلمان را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند.
فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ