لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به صورت زنده پخش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
فینال مسابقات آسیایی دختران هاکی ایران و تایلند امروز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.
مسابقات فوتبال امروز و جدول پخش زنده تلویزیون
مسابقات مهم ورزشی امروز و جدول پخش زنده
پخش زنده مسابقات مهم امروز در فوتبال ایران و جهان
برنامه مسابقات ورزشی مهم امروز + پخش زنده
برنامه مسابقات ورزشی مهم امروز + پخش زنده
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خانواده فوتبال در انتظار پخش زنده بازی های تیم ملی جوانان ایران در مسابقات مهم جام ملت های آسیا است.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد که بازی‌های تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از تلویزیون پخش زنده بشود.
برنامه پخش زنده امروز مسابقات فوتبال در تلویزیون
پخش زنده مسابقات ورزشی امروز در تلویزیون
مسابقات كشتى آزاد قهرمانى كشور به صورت زنده از سايت و اپليكيشن آنتن پخش مى شود.
امروز هم در فوتبال اروپا و دنیا مسابقات مهمی برگزار می‌شود که سرآمد آن دیدار حساس سوپرجام بین رئال مادرید و بارسلونا در ریاض عربستان است.
در روز تاریخی فوتسال زنان ایران، جامعه ورزش نسبت به پخش زنده مسابقات فوتسال زنان، واکنش مثبتی نشان داده است.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان، مسابقات نیکان تهران ـ ایرانیان اصفهان و سپرداد تهران ـ گروه بهمن تهران، امروز (دهم آبان ماه) به صورت زنده از رادیو ورزش و کانال ورزش بانوان پخش می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید برای پخش زنده مسابقات جام جهانی در سطح شهر برنامه ریزی کند.
لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، مسابقات ورزشی ایران و جهان را با بهترین کیفیت، به صورت زنده پخش می‌کند.
برنامه پخش زنده رویدادهای ورزشی تلویزیون می‌گوید که آخر هفته جذابی در انتظار شماست.
شبکه سه سیما اعلام کرده است رقابت تیم‌های پرسپولیس ـ فولاد و همچنین مسابقات دوستانه والیبال تیم ملی ایران در جام واگنر ۲۰۲۲ از این شبکه زنده پخش می‌شود.
باشگاه استقلال اعلام کرد از این پس به استثنا پخش زنده مسابقات، دوربین‌های تلویزیونی حق ضبط و پخش تصاویر دیدار‌های خانگی این تیم را ندارند، مگر با توافق.
باشگاه استقلال اعلام کرد از این پس به استثنا پخش زنده مسابقات، دوربین های تلویزیونی حق ضبط و پخش تصاویر دیدارهای خانگی این تیم را ندارند، مگر با توافق.
دانشمندان ناسا به دنبال بررسی داده‌های فضاپیمای OSIRIS-Rex دریافتند که نور و گرمای خورشید می‌تواند باعث پیری زودرس سیارک‌ها شود.
صداوسیما برای پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس یک ریال پول نمی‌دهد و حالا می‌خواهد جشن قهرمانی آبی‌ها را هم مجانی پخش کند! مدیران رسانه ملی پشت خواسته مردم پنهان شده‌اند و با ابن بهانه غصب حق فوتبال را توجیه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ