مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد متوسط ۲۱ درصدی در تولید صنایع و ۴۲ درصدی در فروش در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
یاسوج- خوشه‌های طلایی گندم در کهگیلویه و بویراحمد با رشد محسوس تولید نشان از عزم این دیار برای غنا بخشیدن به خاک با دستان پر برکت کشاورزانش دارد.
یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی زوایای مختلف مهار تورم و همزمان رشد تولید را تشریح کرده است.
رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها باید برای کمک به رشد و ارتقای کمی و کیفی تولید از خرید نمونه‌های خارجی کالاهایی که مشابه آن‌ها توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شود، اجتناب کنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: در اسناد آژانس آمده است که جمهوری اسلامی ایران ۱۵ بار به تعهدات خود عمل کرده است؛ آنانی که میز مذاکره را ترک کرده‌اند، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند.
رشت - معاون وزیر صمت با اشاره به شعار راهبردی سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، گفت: رشد تولید در گرو حمایت و توجه به صنعت و تولید است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: یکپارچگی و سنددار شدن اراضی کشاورزی بسیار مهم و تأثیرگذار در رشد تولید و توسعه کشاورزی است.
وزیر صمت از انتشار برنامه رشد تولید و مهار تورم در وزارت صمت خبر داد و گفت: حاکمیت نباید با بخش خصوصی رقابت کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهار تورم و رشد تولید دستورکاری یک ساله نیست، لذا مجلس مهمترین کاری که تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد، توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.
بررسی جزئیات تولید محصولات معدنی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۱ تا ۲۷ درصدی این محصولات دارد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردمی‌سازی آموزش و ترویج در قالب مزارع نوآوری می‌تواند در رشد تولید در بخش کشاورزی نقش‌آفرین باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تحقق شهرداری غیرحضوری سبب مهار تورم و رشد تولید می‌شود.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مزین به «مهار تورم، رشد تولید» دولت باید نگاه علمی و کارشناسی را در کنار تلاش مضاعف در دستور کار قرار دهد.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در سال گذشته از نظر میزان تیراژ تولید خودرو در جهان رتبه نوزدهم را داشت که با توجه به رشد تولید، می تواند تا پایان امسال به رتبه چهاردهم ارتقاء یابد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه ای به رشد تولید، خنثی سازی تحریم ها و پرداخت بدهی های قبلی دولتی داشته است.
در آبان‌ماه امسال شاخص تولید صنعت خودروسازی و قطعات و صنعت ماشین‌آلات و تجهیزات نسبت به سال قبل ۲۷.۸ درصد رشد داشته است.
وزارت صمت در گزارشی ضمن تشریح جزئیات تولید و صادرات مواد معدنی در نیمه نخست سال جاری، از رشد ۳ درصدی صادرات سیمان، رشد ۱۶۲ درصدی صادرات گندله آهن و کاهش ۴۱ درصدی صادرات سنگ آهن خبر داد.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
شرکت پارس خودرو توانست در ۸ ماه ابتدایی امسال از مرز تولید ۹۰ هزار دستگاه خودرو سواری عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ