مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در سال گذشته از نظر میزان تیراژ تولید خودرو در جهان رتبه نوزدهم را داشت که با توجه به رشد تولید، می تواند تا پایان امسال به رتبه چهاردهم ارتقاء یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صنایع الکترونیک ایران از پرتاب ماهواره طلوع ۳ تا پایان امسال خبر داد و گفت: این ماهواره پس از قرارگرفتن در مدار، قابلیت ارسال فوری اطلاعات تصویری و مخابراتی را دارد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح ۶ ایربریج در ۴ فرودگاه کشور در هفته دولت سال جاری خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با رشد ۶۵ درصدی تیراژ تولید از ابتدای سال کاری امسال تا پایان فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خودروهای قابل عرضه به مشتریان نیز در هفته جاری به ۲۵ هزار دستگاه خواهد رسید.
۱۲ فدراسیون ورزشی اکنون بدون رئیس و با سرپرست اداره می‌شوند و در هشت فدراسیون نیز طی سال جاری دوره رئیس فعلی به پایان می‌رسد. یقینا اینهمه تغییر یکسال مانده به المپیک شوک بدی به ورزش کشور است
مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار کرد: رکورد تازه ای که تا پایان امسال در این شرکت محقق خواهد شد، معرفی و تولید سه محصول جدید در یک سال است که در سابقه ۲۱ ساله این شرکت بی نظیر است.
همیشه اعلام می‌کردند که حکومت ایران این شش ماه، آن شش ماه، امسال یا آن سال پایان می‌پذیرد، اما قریب به نود تا شش ماه می‌گذرد و آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند، خودشان دیگر نیستند
ضیایی در پاسخ به اینکه هزینه مومیایی کردن هر جسد در پزشکی قانونی چقدر است، گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای امسال تا پایان مهر امسال ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
سازمان شیلات ایران پیش‌بینی کرد تعداد قفس‌های پرورش ماهی در دریا تا پایان امسال حدود ۳ برابر اسفند سال پیش افزایش پیدا کند.
بر اساس آمار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ ۸۶۰ واحد صنعتی غیرفعال تا پایان آبان ماه امسال در کشور احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.
در صورت توافق روسیه و ترکمنستان، قرارداد سوآپ 6 میلیون متر مکعب و خرید 9 میلیون متر مکعب گاز روسیه توسط ایران تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.
بانک ملی ایران از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۵ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
با تجهیز و توسعه خط تولید ایران‌خودرو خراسان، تا پایان سال، ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در این شرکت افزایش می‌یابد.
وزیر اسبق بازرگانی گفت با بیان اینکه صادرات ایران به عراق در نیمه دوم سال افزایش می یابد، گفت: پیش بینی می شود صادرات ایران به عراق تا پایان امسال به 10 میلیارد دلار برسد.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.
گمرک ایران حذف عوارض صادرات کره و روغن حیوانی تا پایان امسال را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ایران آمادگی سوآپ حداکثری گاز را دارد، گفت: تا پایان امسال ظرفیت تولید نفت به روزانه بیش از ۴ میلیون بشکه می‌رسد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از تولید انبوه کامیونت آترین پلاس در آبان ماه خبر داد و گفت: طی پنج ماهه امسال، تولید این خودروساز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال به سه و نیم برابر خواهد رسید.
سخنگوی گمرک گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۵۱.۵ میلیون تن کالا به ارزش ۱۰۲ میلیارد دلار، بین ایران و سایر کشورها تبادل شد که نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد در ارزش افزایش داشته است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات ما به عمان در ۴ ماه ابتدایی امسال ۴۱۵ میلیون دلار بوده که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد دلار برسد.
خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ