حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: در اسناد آژانس آمده است که جمهوری اسلامی ایران ۱۵ بار به تعهدات خود عمل کرده است؛ آنانی که میز مذاکره را ترک کرده‌اند، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.
مقایسه میزان تولید علم و شیب رشد این تولیدات در کشور نشان از آن دارد که اگرچه میزان تولیدات و جایگاه علمی نسبت به گذشته تغییر زیادی نداشته اما شیب رشد علمی در بزنگاه مهمی قرار دارد.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت باید آنقدر ظرفیت داشته باشد که مشکلات را در درون خود حل کند؛ بنای ما در دولت این است که اقدامات تولیدگران کشور برای مردم امیدآفرین باشد. نباید مشکلات را هر روز به بدنه جامعه منتقل کنیم؛ این به صلاح نیست و چنین رویکردی را مفید هم نمی‌دانم.
سخنگوی صنعت برق گفت: برق بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با هدف تولید حداکثری مطابق برنامه و بدون محدودیت درحال تامین است.
طهماسب مظاهری گفت: چیزی که امروز در کشور شاهد هستیم تورم ما سالانه ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد کرده و رشد تولید سالانه ۲ تا ۳ درصد، یا باید رشد تولید را بالا ببریم یا رشد نقدینگی را پایان ببریم.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از رشد ۹۰ درصدی تولید خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
جلسه قرارگاه ثبتی ولایت با هدف مهار تورم و رشد تولید در حوزه مأموریت‌ها و خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور استیضاح وزیر صمت را مانع از تحقق شعار سال دانست و با توجه به کارنامه وزیر صمت، عملکرد فاطمی امین را در این مدت قابل قبول ارزیابی کرد.
آمار تولید گندم براساس میزان سطح زیر کشت و پیش‌بینی رشد تولید گندم در ۵ استان، حاکی از افزایش ۵۶ درصدی خرید تضمینی این محصول است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: یکپارچگی و سنددار شدن اراضی کشاورزی بسیار مهم و تأثیرگذار در رشد تولید و توسعه کشاورزی است.
کارشناس مسائل اقتصادی اظهار کرد: بی‌توجهی به اصلاحات اقتصادی در یک دهه گذشته منجر به ایجاد، تشدید و تقویت موتور‌های تورم‌زا در کشور شده و خروج از این شرایط مستلزم رونق سرمایه‌گذاری در کشور است که صرفا با پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد امکان‌پذیر خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مهمترین آثار بهره‌مندی از نتایج طرح‌های دانش‌بنیان، رشد تولید است که باعث رشد کشاورزی و رونق اقتصادی می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تامین امنیت و نظم پایدار اولین شاخص در رشد تولید کشور است.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور گفت: روز کارگر، یک جشن ملی برای کارگران است.
مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی با مدیران این بانک، بر ضرورت هدایت فعالیت‌های بزرگترین بانک کشور به سمت مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه تولید روزانه بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر گذشت،‌ گفت: در عین حال رشد مصرف بنزین در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عدد ۱۱ درصد رشد داشته است.
تغییرات تکنولوژیکی ارتباط تنگاتنگی با تحول روش های تولید دارد و شرکت های دانش بنیان که بر دانش فن آورانه شکل می گیرند، می توانند نقش مهمی در رشد تکنولوژیکی داشته باشند.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از رشد تولید محصولات باغبانی در سال جاری در کشور خبر داد و گفت: تولیدات باغبانی کشور امسال به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسیده است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به آمار رشد تولید خودرو و قطعات در سال جاری، گفت: هدف دشمن، زدن نقاط قوت و توقف پیشرفت کشور بود اما نتوانست.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ