عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر ضرورت حل مشکلات درمانی ایثارگران تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر وضعیت پیچیده در برخی کشورهای آفریقایی را ناشی از دخالت های خارجی دانست.
رئیس جمهور تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تاکید کرد.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
دانستن ترفند‌های خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه را به راحتی حل کنید.
وزیر امور خارجه قطر در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت که دوحه آماده همکاری برای حل پرونده‌های مختلف از جمله پرونده هسته‌ای ایران است.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی، گفت: باید حداقل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد ذخیره‌سازی گاز برای زمان پیک مصرف فصلی صورت گیرد.
رئیس سازمان فضایی با تاکید براینکه باید مشکلات سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فضایی حل شود، گفت: در ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته شرکت‌های خوبی شکل گرفته و حوزه دولتی از آن استفاده می‌کند.
۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم در خرید و اجاره مسکن تاکید کردند.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ایجاد شورای عالی تجارت برای حل مشکلات فرابخشی تجار ضروری است، گفت: مقاومت هایی در بدنه دولت برای ایجاد این شورا وجود دارد که در حال رایزنی هستیم.
معاون اول قوه قضائیه گفت: برای حل معضلات دستگاه قضائی حتما از تجربه قضات و مدیران شاغل در صف قوه قضائیه، یعنی دادسراها و محاکم استفاده می کنیم.
قم- مرجع تقلید شیعیان تلاش برای حل مشکلات مردم توسط مسئولان با روحیه جهادی را امری ضروری برشمرد.
رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.
رئیس اقلیم کردستان عراق با فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی دیدار و رایزنی کرد.
نخست وزیر عراق ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات بین بغداد و اربیل و توقف حملات ترکیه به خاک و مرزهای کشورش، از ساز و کارهای پیشگام حشد شعبی در اجرای پروژه ها تقدیر کرد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، بر ضرورت افزایش مستمری های مددجویان متناسب با نرخ تورم در کشور تاکید کرد و گفت: مشکل مددجویان با اجرای نظام چند لایه تامین اجتماعی حل می شود.
گروه بریکس متشکل از کشورهای روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی بر ضرورت احترام به حاکمیت کشورها، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و اصلاح ساختار سازمان ملل تاکید کرد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر ضرورت تکمیل زنجیره صلح و سازش تاکید کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت تلاش مضاعف برای حل مشکلات زائران اربعین حسینی(ع) و تسهیل بازگشت آنها را ضروری دانست.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت همدلی دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور، از کیفیت روابط دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ