تبریز- اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ آرد و نان به رغم وعده مسئولین منجر به صف‌های طولانی برای خرید نان در نانوایی های تبریز شده و صدای مردم را درآورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: باید مطالبات رهبری و مردم را حل کنیم. دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم هستند تا مشارکت در انتخابات پایین بیاید.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
احدیان، دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با حضور در برنامه «صف اول» اظهاراتی را درباره انتخابات مجلس مطرح کرد.
آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.
رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از وضعیت توزیع آرد در منطقه نقده و اشنویه گفت: مردم باید ساعت ۳ بامداد در صف نانوایی باشند و آیا این شایسته مردم است.
با صعودی شدن بازار سرمایه و داغ شدن بازار برخی از افراد که مردم را به صورت بی مهابا در سال ۹۹ به بورس دعوت می‌کردند دوباره فعال شده و به کارهای متعددی اعم از سیگنال فروشی مشغول شده اند.
نیکولای پسکوف گفت: من این را وظیفه خود می‌دانستم. باید شرکت می‌کردم. باید به تمام کسانی که در آنجا (جبهه روسیه در اوکراین) حاضر هستند، کمک می‌کردم. نمی‌توانستم بنشینم و ببینم که دوستانم و دیگر مردم به جنگ می‌روند.
کافی است شهروندی در تهران قصد تردد با اتوبوس در شهر را داشته باشد، با صفی از جمعیت در ایستگاه‌های بی آر تی روبرو می‌شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: وام‌های خرد از جمله ازدواج، مسکن و سایر وام‌های ضروری به مردم پرداخت نمی‌شود و چند هزار نفر در صف دریافت وام هستند.
اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در برنامه تلویزیونی صف اول گفت: قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال پیش تصویب شد. سابقه این قانون نشان می‌دهد اجرای آن در دوره‌های مختلف به سلایق مدیران گره خورده بوده است.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه، وزیر کشور و دیگر متولیان در رسیدگی به جرایم حوادث اخیر باید صف معترضان را از اغتشاشگران جدا کنند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم با اغتشاشگران متفاوت هستند، گفت: مردم در کنار انتقاد، صف خود را از دشمن جدا کرده‌اند.
رهبر انقلاب، شهادت را معامله با خدا و تأمین‌کننده مصالح ملی دانستند و گفتند: شهادت مایه همدلی، و همچون نخ تسبیحی است که مجموعه‌ای از قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را در میهن به هم پیوند زده و در هر شهر نام شهیدانی برجسته است که با یک هدف و در یک صف با دیگر هموطنان خود برای عزت اسلام و عظمت جمهوری اسلامی و تقویت ایران به شهادت رسیده‌اند.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ما جوانانی را که به کف خیابان می آیند، ضدانقلاب و ضدنظام نمی‌دانیم، اما اگر اعتراض دارند، باید صف خود را از صف معاندان جدا کنند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم هوشیارند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند گفت:در جریان اغتشاشات اخیر عده ای به مردم عادی،مأموران نیروی انتظامی، اموال عمومی آسیب زدند که کار مردم عادی نیست.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی، همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع این گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
یکی از مراجع تقلید گفت: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ما باید یکبار شرکت های که در صف واگذاری هستند از تاریکخانه خارج کنیم و برای بخش خصوص کاملا شفاف بیان کنیم که شرکت ها چه وضعیتی دارند.
اچ اند ام، دومین شرکت بزرگ پوشاک جهان گفته که ادامه تجارتش در روسیه به دلیل جنگ اوکراین غیرممکن است.
استفاده از خودرو‌های ایمن و بعضا خارجی، راننده شخصی، نیرو‌های خدماتی، محافظ، تسهیلات بانکی، تردد از خطوط ویژه ترافیکی، پاویون‌های مسافرتی، خانه‌های سازمانی، تنخواه‌های خارج از مشمول، تلفن همراه و ... آن‌قدر غرق شده که مسئولین خود را محق می‌دانند. در این شرایط کدام مسئول برخوردار، درد ترافیک و صف خدمات و نداری و خودروی ناامن را بفهمد که درد مردم را دوا کند؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ