بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد: در موضوع بازداشت ترامپ در نیویورک، از وی انگشت‌نگاری و عکس‌ برداری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای تفهیم اتهامات مربوط به نگهداری اسناد محرمانه، وارد دادگاه شهر میامی ایالت فلوریدا شد؛ وی در روند رسیدگی به اتهامات بازداشت شد.
هوش مصنوعی نشان داد که دستگیری احتمالی دونالد ترامپ چگونه خواهد بود.
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان خود خواست نسبت به بازداشت قریب الوقوع وی دست به اعتراض بزنند.
ترامپ مدعی شد که طی شکایتی علیه او مبنی بر این‌که به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن مبالغی را به‌عنوان حق‌السکوت پرداخت کرده است، بازداشت می‌شود.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
«فائق زیدان» رئیس دستگاه قضایی عراق ضمن سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد گفت حکم بازداشت دونالد ترامپ در ارتباط با ترور شهیدان سلیمانی و المهندس صادر شده است.
رئیس شورای عالی قضایی عراق گفت که مسئولیت دستگاه قضایی عراق در مجازات عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی چند برابر است و این دستگاه در اتخاذ اقدامات قانونی علیه هر کسی که ثابت شود در این جنایت دست داشته است تردید نخواهد کرد.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز همبستگی با شورشیانی که پس از یورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره این کشور بازداشت و محکوم شده‌اند، متعهد شد تا حقیقت را درباره این ماجرا برملا کند!
یکی از طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تهدیدکردن ماموران و کارمندان پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بازداشت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ