هوش مصنوعی نشان داد که دستگیری احتمالی دونالد ترامپ چگونه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان یک شی‌ء باستانی متعلق به ۳ هزار سال پیش یافته‌اند که در کمال تعجب از ترکیبات یک شهاب‌سنگ ساخته شده است.
مک‌لارن از رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی MC۳ فورج شده با قفل‌های مرکزی ساخته شده ووسن، برای این ابرخودرو استفاده می‌کند.فنرهای نوویتک، ۷۶۵LT را تقریباً ۲۰ میلی متر پایین می‌آورند و شاسی را به چرخ‌های جدید نزدیک می‌کنند.
با توسعه روزافزون هوش مصنوعی مولد، چالش استفاده از این فناوری برای انتشار اطلاعات نادرست و ساخت تصاویر ثابت و متحرک دیپ فیک به مسئله ای اساسی بدل شده است.
همه ما داستان کشتی ساختن حضرت نوح (ع) برای نجات مردم از طوفان را شنیده ایم. داستانی شنیدنی که براساس آن فیلم و انیمیشن‌های بسیاری ساخته شده است. اما حالا هوش مصنوعی چند طرح متفاوت از شکل و شمایل احتمالی کشتی حضرت نوح (ع) یک روز پیش از طوفان را به تصویر کشیده است.
در ساخت گنبد جبلیه کرمان و پل دختر شهر میانه از تخم‌مرغ در ملات آن‌ها استفاده شده است. همچنین از شیر شتر نیز در ساختار گنبد جبلیه استفاده شده است.
این خودرو بر روی چرخ‌های ۲۲ اینچی سوار می‌شود که تیونر از رینگ‌های آلومینیومی استفاده می‌کند و طراحی چند پره دارد. کالیپر‌های ترمز به رنگ رویال منت هستند که همان سایه‌ای است که روکش کابین را می‌پوشاند.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
قسمت عقب سولارا مشابه فورد اسپورت اکسپلورر است که تقریبا در همان بازه زمانی سولارا ساخته شده است. پشت وانت تقریباً چهار فوت طول داشت و از مواد کامپوزیتی ساخته شده بود، بنابراین همخوانی آن با چرخ‌های عقب «تویوتا کمری» چندان دشوار نخواهد بود.
باستان‌شناسان اداره‌ی حفاظت از بنا‌های تاریخی باواریا از کشف یک شمشیر عصر برنز در شهر نوردلینگن آلمان خبر دادند که به شکلی باورنکردنی سالم باقی مانده مانده است.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
نمایش مد در شهر کالی، کلمبیا/ مدل ها لباس های ساخته شده از گیاهان و مواد طبیعی بازیافت شده مانند گل و برگ را به نمایش می گذارند.
محققان جواهر و ابزار ساخته شده از دندان گراز را یافتند که نسبتاً منحصربفرد بودند چرا که مراسم آیینی مردمان فرهنگ کیوکوتنی معمولاً روی حیوانات اهلی از قبیل گاو، گوسفند، بز و سگ متمرکز بود.
در جدیدترین تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی برخی رهبران جهان را در کافه‌ در حال چرت زدن نشان می‌دهد.
واقع‌گرایانه‌بودن تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی، بسیاری از سیاستمداران را نگران کرده است. بعضی از کارشناسان هوش مصنوعی عقیده دارند که دولت‌ها و قانون‌گذاران باید قوانین جدیدی را در این زمینه تصویب کنند تا امکان سوءاستفاده از چنین ابزار‌هایی محدود شود.
خودروی اسباب بازی جدید دقیقاً ابعادی مشابه مدل واقعی دارد و با استفاده از ۱۵۴ نوع مختلف قطعه لگو ساخته شده است.
در این روزگار سخت هنوز هم مردان زحمتکش و با شرافتی زندگی می‌کنند که قهرمان یا «سوپرمن» واقعی عزیزان و خانواد‌های خود هستند. این تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
خودرو آفرود کمپر دانگ فنگ واریور بر اساس پیکاپ منگشی M20 ساخته شده که ابعاد آن شامل ۵۸۵۰ میلی متر طول، ۲۱۶۰ میلی متر عرض و ۲۱۵۵ میلی متر ارتفاع می‌شود.
پهپاد XQ-۵۸ A Valkyrie که توسط شرکت Kratos Defense and Security Solutions مستقر در سن‌دیگو کالیفرنیا ساخته شده است، یک پهپاد خودران است که همانطور که ارتش ایالات متحده می‌گوید، برای ماموریت‌های خطرناک در مناطق مورد مناقشه به پرواز درمی‌آید.
تصاویر ساخته شده جالبی از قهرمانان هالیوود با استفاده از هوش مصنوعی به سبک مینیاتور‌های ایرانی را ببینید.
در اینجا تصاویری از پنج خانۀ ساخته شده در سال ۲۰۲۲ را می‌بینید که به خاطر ویژگی‌های معمارانۀ خاص و متفاوتشان در فهرست بهترین آثار معماری سال قرار گرفته‌اند.
غلاف RTU ۵۱۸-PSM بخشی از جدیدترین نمونه ساخته شده از سیستم جنگ الکترونیک خیبینی موسوم به Khibiny U است که روی جنگنده‌های روسی نصب و وظیفه‌اش محافظت از آن‌ها است. این غلاف به ادعای اوکراینی‌ها ارزش اطلاعاتی بسیار بالایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ